Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Jeg bruker lady-comp som prevansjon og nå for å ha kontroll på eggløsningen ;o) Første prøveperiode denne mnd. Til vanlig ligger tempen min på mellom 36,2 og 36,6. Men i dag som mensen egentlig skulle komme lå tempen på 36,9. Hvordan er det med denne tempen?? Når stiger den og synker?? Ikke satt meg helt inn i det enda.. Kan tenke meg å teste egentlig, men i morra skal vi i begravelse til svigerfar. Så tenkte å vente et par dager slik at den er over og vi kan glede oss over en eventuell graviditet. Tør liksom ikke helt tro at vi kanskje har greid det på første forsøk, så her går jeg å venter og venter på mensen. Blør i tannkjøttet og mister hår ( syns å huske at det var noen av de første tegnene sist også.. Men mulig jeg innbiller meg det!) Nei, det beste er nok bare å vente på mensen til jeg har tid til å teste... Huff, nå snakka jeg meg vekk... litt nervøs her. Kanskje noen kan ta seg tid til å forklare dette med temp??
Dizzie_mortil3 Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Tempen stiger umiddelbart etter eggløsning, og holder seg høy til mensen kommer. Noen ganger synker tempen gradvis i dagene før mensen, andre ganger er det et kjempefall på mensdagen eller dagen etter. Men hvis den holder seg høy i mange dager etter forventet mens er det store muligheter for deg.. Lykke til! (jeg bruker også LadyComp men synes den er dårlig i forhold til prisen..)
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2007 Ja, da får jeg bare vente da... *spennende* Og må si meg litt enig i det du sa, er litt skuffa med den i forhold til prisen.. men, men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå