Gå til innhold

Slutt å dra i snoren!!!!! Den er ikke en leke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Auaaaa !!! Kjennes ut som om han har et bein på hver side av navelen, lener seg tilbake og drar i navlesnoren så hardt han bare klarer med begge henda...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehhhhh

Drar i navlesnora... og du kjenner det i navelen?

Skrevet

Hehehe... Joakim pleier å trykke så hardt i ribbena mine.. enda han ligger godt nede i bekkenet med det lille (håper jeg) hodet sitt :-) Sjekk nicket mitt a :-)

Skrevet

Hvordan kjenner du at babyen drar i navlesnoren?

Skrevet

Navlesnora er festet til ungen`s navle, ikke din navle:P Hehe. Men kjenner av og til at det stikker skikkelig innenfor navlen selv, om det er den følelsen du mener?

Skrevet

Jeg vet jo ikke det da, det bare kjennes sånn ut :P Også får jeg et bilde i hodet hvordan han haler og drar fordi han kjeder seg..

Skrevet

Ja det er det jeg mener =) Og vet jo at den er festet i navelen min og ikke hans, men ser det lissom for meg da ;)

Skrevet

haha nå går alt i surr her ;) I navelen HANS og ikke min ;)

Skrevet

Aha da skjønner jeg. Akkurat som jeg ser for meg han ligger nede i magen og ser hva som kommer ned av mat og drikke. "nææ brødskive med brunost og syltetøy vil jeg ikke ha, men jordbærene som kommer der, JA de vil jeg ha!"

Vil tro gutten din fikk veldig lite næring om hans navlestreng gikk fra navlen hans og ut i din, hihi...

Skrevet

Hehehe ja ;) "æææsj erter.."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...