Gå til innhold

Flere menn her som ikke skjønner..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan er oppvaskemaskin funker?

Jeg må si at vi kvinner er utrolig glupe.

Vi skjønner hvordan:

Oppvaskmaskinen, vaskemaskinen og tørketrommelen funker.

En HYLLEST til alle oss damer!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en mann som forstår alle:) og er flink på kjøkkenet:)woho

Skrevet

Mannen min skjønner alle sånne huslige ting...heldigvis...det eneste han "ikke skjønner" er matlaging....han vet hvordan han gjør det og kan det, men han synes det er så utrolig kjedelig at han helst vil slippe om han kan. Og det synes jeg er helt greit egentlig, så lenge han støvsuger, vasker gulver osv......flinke mannen min ;o)

Skrevet

Min mann vet hvordan han skal sette den på, men tror ikke han vet hvordan man åpner den igjen når den er ferdig. Han vet ikke hvordan verken vaskemaskinen eller tørketrommelen virker.

Må også få legge til at det ligger til "herre siden" av familien hans og heller ikke vite hva den kosten som står i hjørnet bak doen er til..

Skrevet

og det beste av alt er at vi klarer å finne ting:p Har ikke tall på hvor mange ganger samboer ikke finner det, jeg går og ser og der var det gitt hehe

Må også si at han fortsatt ikke vet når oppvaskmaskinen er ferdig... Men han står for middags laging da:)

Skrevet

Min skjønner ALT

og da mener jeg også de tingene han ikke skjønner og det kan være ganske frustrerende å måtte krangle på ting jeg vet...

argh

Skrevet

Mannen min skjønner åssen maskinene funker. Men han skjønner IKKE at ikke alle klærne ikke tåler 60 grader... Eller at det er noen klesplagg som IKKE tåler tørletrommelen. Men nå har jeg sagt at for hvert plagg han ødelegger på den måten, må jeg kjøpe nytt.. Så nå vasker han i hvert fall ikke klærne mine ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...