olebrum78 Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Jeg vil kjøpe noe norskt noe kankje, men kommer ikke på hva. Må snart shoppe, for han har snart bursdag........ HHJELP meg!
katlinka Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Tja, hva med et kosedyr type elg eller troll? Eller kanskje en isbjørn? (selv om det er en misoppfattelse at det går isbjørn rundt i Norges land, men gjør jo det på Svalbard..hehe)...
rosa og en blå Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 bunad? Hehe.. de er det første som slår meg da.. Han har vel ikke så masse selv om han kommer frå amerika? regna med han er adoptert? trenge vel det meste som en 1 åring liker.. stabletårn lego (duplo) plastikk dyr bøker kjøkkenting .-leke fat\kopper gåvogn klær gyngehest (gyngesau da, litt mer norsk)
olebrum78 Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. juni 2007 Han bor i amerika, er slektning.. Så ville sende over en gave til bursdagen. Hadde vert morsomt med noe ekte norsk....
rosa og en blå Skrevet 26. juni 2007 #7 Skrevet 26. juni 2007 en pakke toro botetball.. så morsomt da.. eg vil så gjerne komme på noe smart.. -men så smart er eg ikke, og det irriterer meg.
Tokatter_USA Skrevet 26. juni 2007 #8 Skrevet 26. juni 2007 Det eneste jeg kommer på i farten er barnetallerken og kopp med norske motiver. Snups har med Kardemommebymotiver på. Ellers har vi bare ønsket oss norske bøker, CD'er og DVD'er, så det er kanskje ikke så aktuelt hvis barnet ikke er tospråklig. (Men hvis det er det, er du bare nødt til å kjøpe noe sånt!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå