snart mamma til to gutter :-) Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 føler at jeg puster som bare den.. ha ha... ellers er formen grei.. hatt en del kynnere. Gleder meg til å bli ferdig... samtidig som jeg elsker magen min... Flere som håper at tiden skal gå fort ? Jeg har gått opp 10 kg... Hvordan er der med dere andre september mammaene her da ? og andre jenter her inne så klart :-)
Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Har termin 4 sep. men jeg er bare glad mini er inni magen enda etter å ha vært innlagt med premature rier i uke 27+1 Har bare gått opp 4,6 kg jeg da...etter sist kontroll den 21 juni....men jeg gikk ikke opp mer enn 10 og 10,5 kg med de andre. Håper jo tiden vil gå fort så jeg får se lille mini....og vite hva h*n er...men storkoser meg med magen også og vet jeg vil savne den når den er borte.
snart mamma til to gutter :-) Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2007 Hei. Dette er min første så det dukker opp en del rare tanker og beskymringer. Ja, det er best at dem blir der inne litt til... iallefall i 9-10 uker.... Vi vet at vi venter en gutt... iflg ul, men alle andre tror det blir jente... pga mageform osv... Men får vel høre på det jm sier :-)
Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Vi vet ikke vi da, som du sikkert skjønte....vil ikke vite jeg, mannen vil men respekterer at jeg ikke vil...så da får vi vente noen uker til ;o)
*frk Chris* søta & lillegutt:) Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 Jeg har termin 23. aug. Å tenker litt som deg. Ting begynner å bli tungt, spess med en på 16 mnd fra før. Tungt å bøye seg, puste, halsbrann, varme dager osv. Men er kjempeglad i magen, å vet jo at den lille er veldig liten enda, så den skal bare være der litt til=) Har også godt opp 10 kg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå