Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var det med jordbær og amming igjen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter....har kjøpt jordbær som jeg tenkte å ha til dessert i dag....

Skrevet

gutten min fikk skikkelig vondt i magen! han skrek i timesvis etter jeg hadde spist jordbær! :S

Skrevet

Spiste du ,mye eller...? Reagerer han på annet du spiser?

Skrevet

jeg spiste et par skåler. Tenkte ikke over at han kunne reagere på det. Det er det eneste jeg vet han har reagert på. Men må legge til at dette var når han var 1 mnd gammel. Nå er han 7 mndr, og i forrige uke prøvde jeg litt igjen, da reagerte han ikke i det hele tatt (men har nesten mistet melka, så ammer lite nå, vet ikke om det har noe å si..?).

 

Skrevet

Småttiser kan reagere hvis mamma spiser jordbær - enten ved mageknip eller ved utslett. Det er imidlertid ikke alle som reagerer, du kan prøve deg fram med et par bær, reaksjonen vil komme ganske raskt etter amming. Tidligere trodde en at jordbær var et allergen, dvs at ungen kunne utvikle allergier mot andre ting av å få i seg jordbær, men det har de visst gått bort fra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...