Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Hvordan var det med jordbær og amming igjen??
Skumnisse Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Dytter....har kjøpt jordbær som jeg tenkte å ha til dessert i dag....
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 gutten min fikk skikkelig vondt i magen! han skrek i timesvis etter jeg hadde spist jordbær! :S
Skumnisse Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Spiste du ,mye eller...? Reagerer han på annet du spiser?
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 jeg spiste et par skåler. Tenkte ikke over at han kunne reagere på det. Det er det eneste jeg vet han har reagert på. Men må legge til at dette var når han var 1 mnd gammel. Nå er han 7 mndr, og i forrige uke prøvde jeg litt igjen, da reagerte han ikke i det hele tatt (men har nesten mistet melka, så ammer lite nå, vet ikke om det har noe å si..?).
selfangerkjerringa Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 Småttiser kan reagere hvis mamma spiser jordbær - enten ved mageknip eller ved utslett. Det er imidlertid ikke alle som reagerer, du kan prøve deg fram med et par bær, reaksjonen vil komme ganske raskt etter amming. Tidligere trodde en at jordbær var et allergen, dvs at ungen kunne utvikle allergier mot andre ting av å få i seg jordbær, men det har de visst gått bort fra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå