Spira31 Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Hei, er nå 34+1 og merker at det begynner å bli ganske vanskelig å ta av meg forlovelsesringen..skulle bare prøve, for eg vil jo helst gå med den heile tiden! Men burde eg helst ta den av meg når det begynne å bli vanskelig/trangt? E det farlig om eg ein dag plutselig ikkje får den av meg? Har noen skrekkhistorie der de måtte skjære av ringen? Uff.. Ka e dokkårs erfaringer? mvh
Kummin&Lillesel Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Jordmora mi anbefaler at man prøver å ta den av/på ca hver dag.. Når det begynner å bli vanskelig å få av og på, så tar du den av - og legger den fra deg, eller henger den rundt halsen. Det anbefalte hun i hvert fall. Det var mest fordi det var mest behagelig.. Men hun nevnte noe om at det var best for blodsirkulasjonen i fingrene og sånn, også.
Mamman til prinsesse Malin Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Hei, jeg tok av meg ringen og hang den i kjedet rundt halsen i stedet. Kjipt å risikere å måtte klippe den av liksom. Gleder meg til jeg kan putte den på fingeren igjen da for jeg syns det var litt vondt å måtte ta den av=) hehe
maje76 og emilie 15.07.07 Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 Jeg har hengt den i et kjede rundt halsen
Solskinnsjenta Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 Ringene mine ligger trygt på badet, og der har de ligget et par uker nå... Savner å ikke ha dem på, men kan rett og slett ikke bruke dem for tiden. Mannen min sin ring passer bedre, og den er 3 størrelser større enn min... Det blir nok ikke kaldere fremover, og jo varmere det blir dessto større sjanse for å hovne opp. Heng ringen i et kjede rundt halsen i stedet de, Spira
nr 2 i oktober? Skrevet 26. juni 2007 #7 Skrevet 26. juni 2007 jeg tok av min ring for ganske lenge sia. klarer ikke at noe strammer noe sted. hadde den i halskjedet ei stund, men den for bak på ryggen hele tia, så nu e den av
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #8 Skrevet 26. juni 2007 Få den av! Ble aldri å passe forlovelsesringen igjen etter fødsel sist gang. Selvom jeg gikk tilbake til opprinnelig vektklasse.... Heng den i en kjede rundt halsen enn så lenge, og få den utvidet senere om det blir nødvendig.
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 26. juni 2007 #9 Skrevet 26. juni 2007 Jeg har ikke tatt av ringen min..den har vært et nummer for stor og ville ikke minske den før jeg var ferdig m svangerskapet. Problemet nå er at jeg ikke får den av!! Har fått masse vann. Er i uke 40 så jeg troor det skal gå bra, men får litt panikk:)
LRMG Skrevet 27. juni 2007 #10 Skrevet 27. juni 2007 Jeg har min på fortsatt, men flyttet den over til andre hånda, for der har jeg tynnere fingre. Er uke 34 nå, så det spørs vel om det holder - den er litt for trang i utgangspunktet.
Spira31 Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 27. juni 2007 har tatt den av nå...dvs tok den av igår ettermiddag. uff så vondt det var å ta den av! Har ikkje et passende kjede nå, kanskje eg får gå ut og kjøpe et... jaja..satse på at eg ihvertfall får den på igjen etter fødselen! godt å høre at det e flere i samme situasjon;)
Fødeklar_ja! Skrevet 27. juni 2007 #12 Skrevet 27. juni 2007 Tatt av mæ min, gjorde det for nån uke sia for e så redd for at den plutselig skal sitte bomfast =/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå