Gå til innhold

Noen tips...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm.. jeg er litt småforelska i en kollega og vi har flørta litt... han sier han liker meg godt han også, men han holder igjen fordi vi jobber sammen... Jeg er helt fortvila for jeg har jo så lyst til å finne ut om det kan bli noe mer...

Noen som har opplevd noe lignende og som kansje har noen tips..??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

opplevd noe lignende ja.. og mitt tips er take it easy.. altså ikke gjør som jeg gjorde:) jeg er av typen som gjerne skulle hatt svar i går, og noen ganger funker det, men andre ganger skule jeg nok vært litt mer tålmodig ja:)

Skrevet

Takk for svar... vi har snakka litt sammen, og da har han sagt at pga at vi er kollegaer så holder han igjen... Jeg kan på en måte skjønne han... men har så lyst til å finne ut av ting... Men jeg tar en dag av gangen, vil jo ikke mase på han og kanskje få han til å ikke vurdere ting... uff, dette er så vanskelig... når jeg ser han på jobben, har jeg bare lyst til å kaste meg rundt halsen hans og gi han et skikkelig kyss... Uff... dette er ikke lett nei...

-hovedinnlegger-

Skrevet

Rødme... Jeg også.... Og siden han er sjefen min holder jeg meg egentlig laaaaaaangt unna... Men han er selvsagt klar over det, jeg kan jo ikke snakke med ham uten å rødme, og siden barna vår er venninner snakker jeg jo med ham både på jobb og privat....

Skrevet

I dag tok jeg mot til meg og sa til drømmeprinsen at jeg måtte ha en prat med han...

Så når jeg skulle gå hjem, gikk jeg innom kontoret hans... Jeg hadde forberedt meg hele dagen på hva jeg skulle si, men dumpa bare rett ut med at jeg var småforelska i han... han synes det var voksent av meg og være så ærlig... og han sa at han liker meg kjempe godt også... men at han holder igjen fordi vi er kollegaer... han sa at han ikke visste hva som kom til å skje, at det kunne hende det ble oss to en gang... men at han ikke ville gi meg forhåpninger... Han ville gå forsiktig frem...

Det var egentlig utrolig godt å få snakka ut med han... men er jo egentlig ikke så mye klokere... for jeg vil jo ha han!!! Dette er ikke lett...

Litt langt og kanskje rotete... men måtte bare skrive litt...

-hovedinnlegger-

Skrevet

jeg og gjorde det der, og mitt tips er å ta det kjempe rolig! nå vet jeg ikke hvor mye kontakt mellom kollagaene det er der du jobber,men ikke snakk om den delen av privatlivet til andre kollegaer. jeg angrer no fælt at jeg gjorde det, fant fort ut at han ikke var noe å samle på,emen da var det forseint.. og dette er noen år siden, men må forsatt høre det fra andre... det er kjempe slitsomt!

Skrevet

Takk for tips... det er bare meg og han som vet... har ikke fortalt noe til andre... jeg tenker mye på han og det kribler i meg hver gang jeg ser han... og jeg kjenner hjerte mitt hopper over et slag...

Han er usikker i og med at vi er kollegaer...

Men jeg tenker at hvis dette er meant to be, blir det oss to.. Jeg gidder ikke mase og pese på han og det vet han også...

Jeg vil bare ha han her hele tida... uff, dette er ikke lett...

-hovedinnlegger-

Skrevet

hmm.... skjønner i hvertfall godt at han vil ta det med ro.. jeg innledet et forhold til en lege på jobben i vinter, det ble ikke noe av-- fordi det viste seg at han var en ganske annen person privat enn på jobb... Og det er himla slitsomt å måtte forholde meg til han nå... så jeg kommer til å tenke meg om sikkert 100 ganger før jeg gjør det samme igjen...

Men, gi han tid-- men igjen, ikke alt for mye tid heller... men, vil han at dere skal møtes utenfor jobb osv eller?

Skrevet

Jepp, gir han tid... jeg vil jo ikke mase på han...

Han har vært på middag hos meg, og det var kjempe koselig... men det blir ikke så mye jeg ser han fremover nå, han drar på ferie i morgen... Men mulig vi skal finne på noe når han kommer tilbake....

-hovedinnlegger-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...