Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 samboeren vil ikke,han sier det er feil og rart med et et lite barn inni der som er"me"på akten....jeg er sprengkåt og er kjempe lei meg:(...sa til han at det er greit det han føler og jeg skal ikke tvinge han til noe,men biittelitt kos kan da ikke skade,han koser ingenting på meg.selvtillitten er sunket til di grader og føler meg bare ekkel,prøver til og med og gjemme bort den fine gravide magen min for jeg føler han ikke vil ha meg pga kroppen er så forandret... prøver og snakke med han,han sier han vil og vi må fikse opp i dette,men vet dere hva ingenting blir bedre i det hele tatt....han rører meg ikke i det hele tatt.sier han elsker meg og slik,men dette er deppende....
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Det er nok dessverre mange menn som har det slik, at de synes det er rart med en liten baby der inne "mellom seg". Staar en del om det i de boekene jeg leser, selv har vi oss litt naa og da men mest munnsex fordi jeg er redd for bloedninger (fikk det sist). Tror ikke min type synes det er like artig med sex naa som foer, men han gjoer da en innsats naa og da... ha ha.. Din kjaere synes sikkert at baade du og gravidmagen er kjempefin uansett, det er bare det at selve sexakten blir litt rar for ham! Det varer uansett ikke evig, saa haaper du foeler deg gladere snart :-)
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Jeg har det på nesten akkurat samme måte som deg. Så du er hvertfall ikke alene! Han synst magen er fin, og stryker og kjenner på den, så får jeg en suss av og til.Men bortsett fra det er det ingen kos og sex vil han ikke pga.graviditeten og babyen! (
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 uff dumt at de blir slik....men jeg ser jo at jeg ikke er alene...føler bare veninnene mine ikke hadde det slik å da tenker jeg med en gang at det er noe gale med meg......ante ikke at det kunne slite så mye på meg,men jeg trenger jo vite å føle jeg strekker til selv om jeg er gravid.....
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 Min mann gir meg masse nærhet, ømhet og kjærlighet. Men LITE sex. Og det synes jeg er trist. Han har ekstremt liten sexlyst til å være mann. Er sånn at jeg blir irritert når jeg leser om de damene som ikke vil ha sex med mannen sin! De aner ikke hvor heldige de er som har en mann som vil ha sex med dem Når man atpåtil er gravid er alt bare sårt og leit når han ikke vil. Føler meg stygg. Blir irritabel mot mannen min fordi han ikke vil ha sex. Det mangler ikke på at vi ikke har snakket sammen om dette. Har fortalt han mange ganger hvordan jeg har det, og hva jeg føler. Men det blir ikke bedre. Føles som at de få gangene han har sex med meg, blir det pliktsex/dårlig samvittighetssex fra hans side. Og da klarer jeg ikke nyte det. Du er ikke alene om å ha det sånn! Det er fælt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå