Gå til innhold

Flere enn meg som irriterer seg over de uke til uke sidene?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo helt på jorde feil i forhold til andre plasser man leser jo!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp jeg bare leser og forholder meg til det som står i svangerskapsboken jeg fikk på første kontroll. Samme som babyverden.

Skrevet

Jeg synes at det er litt koselig å følge med på de sidene. Har jo lagt merke til det du kommenterer at de ikke alltig stemmer med andre, men de gir jo en liten pekepinn om hva som foregår. Og ingen svangerskap er like.

Skrevet

Ja når du sier det bet jeg meg merke til noe i går. Er i 21 uke og det står at tennen nå begynner å lages. MEN vi så tennene til gutten for over to uker siden på ultralyd, en HEL REKKE av tenner. Så da begynte jeg jo å lure litt da.....

Skrevet

Men det må da gå an å få gjort noe med det? Kan vel ikke være så vanskelig å få oppdatert de sidene vel?

Skrevet

Joda det synes jeg også, men det er jo regelrett feil informasjon. Feks er jeg i uke 11+2 i dag. Fosteret er ca 4.5 cm som er helt riktig i forhold til antall uker. Men å BIM står det at den skal være 8 cm? Å det var et av mange eksemler :-) Hadde jo vært hyggelig med riktig informasjon da. Jeg har 5 Svangerskaps bøker her, noen nye og noen gamle..... Det står omtrent det samme i alle sammen, å ingen er like med det som står her.

Skrevet

veldig dumt at det er slik ja

gidder ikke lese de sidene jeg

bruker andre nettsider for å føge utviklingen

og så bruker vi svangerskapsboken

Skrevet

ANg cm så vet jeg at noen steder oppgis lengden på babyen fra hodet til rumpe, og andre steder full lenge altså fra topp til tå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...