Gå til innhold

SKATTESMELL!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært så fornøyd for jeg fikk penger igjenn på skatten, og har gledet meg til å kjøpe ny vogn til nr tre som er på veg. Har sjekka konto siden fredag, ingenting har kommet inn, så i dag ringte jeg og lurte på hva som foregikk. Da fikk jeg beskjed om at jeg skal BETALE 7000kr ikke få tilbake!! Hvordan er det mulig å ha unngått å se d på likninga!!! Da brast jeg i gråt og så hele verden falle sammen. Men det føles så urettferdig, vi er blandt de som tjener minst, har alldri bedt om hjelp fra noen offentlige kontorer klart oss selv med det lille vi har,og så vil de ta fra oss mer!!! Har tabell kort så da skal jo trekket justere seg selv. likevel får jeg baksmell!!! Er så forbanna!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huffda det er ikke noe morro å få så mye baksmell...!

men rart at du ikke har lest ligningen skikkelig at du ikke har sett at du har fått baksmell og ikke igjen????

men du kan sikkert få delt opp beløpet i 2....første avdrag er ikke før i august så kanskje du får spart opp litt til da.......

Skrevet

Er du sikker på at ikke Skatteetaten har gjort en feil? Hørtes rart ut at du først trodde du skulle få igjen penger og deretter får baksmell. Hva er endret siden du leverte inn den forhåndsutfylte og til nå? Skatteetaten gjør ofte feil, så sjekk oppgjøret nøye...

Skrevet

Hei du! Føler virkelig med deg. Jeg gjorde akkurat det samme for to år siden.

Bare kikka på beløpet ikke det som sto skrevet forran og trodde jeg fikk igjen 10000.

Men... Neida, jeg fikk SMELL!!

Huff.

Men på ligningskontoret er de kjempe-greie og de hjelper deg med en nedbetalingsplan du kan leve med. :)

Lykke til og en god klem til deg! :)

Skrevet

Så kjedelig :(

Uansett om du har lest feil eller ikke er det brevet man først får bare en pekepinn. Jeg fikk da melding om at jeg fikk igjen 1600, men fikk 6000.-

Kunne likegjerne gått den andre veien...

Uff, ikke moro å måtte betale så mye da!

Skrevet

ja da er du heldig jeg fikk 10000 mer en deg og betale allså hele 17000 kroner hjelpe meg

Skrevet

Jeg fikk også 17000 i smell.Jeg har søkt om skattebegrensning.

Skrevet

sambo trodde å han skulle få igjen 5500, men det viste seg at han hadde heller ikke lest nøye nok på ligninga å fikk å baksmell=(

Skrevet

Jeg har levert inn all vår informasjon elektronisk. Og la inn resultatet i en skattekalkulator...

dersom det stemmer får jeg igjen 20 000,- i oktober...

men det hjelper lite når mannen min får en baksmell på 90 000,-

Også kommer babyen i oktober, så det blir litt som skjer da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...