Gå til innhold

hjelp - ang mating og rutiner ! er førstegangs....

Anbefalte innlegg

Skrevet

småen er begynt med grøt for ca 1 uke siden og han liker det kjempe godt, men jeg lurer litt på når på kvelden jeg bør gi han, han får 160ml mme kl 08.00 - 12.00 - 16.00- ca 19 - 19.30, Hittil har han får grøten i 4 tiden (han får ca 2ts grøtpulver blandet med 40ml mme) også får han resten av melken etter grøten.så har han seg en liten hvil også koser han litt med oss før vi tar på han pysjen og gir han mme før han legger seg.

ser dette greit ut ? jeg er førstegangs og aner ikke om dette er greit eller ikke,kom gjerne med råd om hvordan jeg kan gjøre det bedre .dette er sikkert litt teit så jeg velger å vere anonym

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også førstegangsmamma, og slik sett er kanskje ikke min vurdering så mye verdt, haha, men slik jeg ser det virker dette veldig greit. Jeg gir også mme, og følger omtrent de samme intervallene som dere. Skal straks begynne med grøt, og ser for meg omtrent samme opplegget som det du beskriver. Dvs...jeg lurte litt på å gi grøt som siste måltid før legging, men det er kanskje ikke så lurt eller???? Noen som vet?

Skrevet

hehe! ja det var vel egentlig dette jeg også lurte på ..om jeg skulle flytte grøten til halv syv i std....

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...