Lilly 79 Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Hva synes vi om hestejenter? Er de en egen kategori? Bitcher? jeg kjenner INGEN stejenter som jeg liker. Kan det være en tilfeldighet?
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 "stejenter = hestejenter, ja?!) Hestejenter er vel en egen "rase" vil jeg si. I allefall de jeg vet av. Greit når vi er små, men når hobbyen/manien vedvarer blir/er de nok en egen "rase"..
Lilly 79 Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2007 Mente hestejenter, ja:-) Dritt tastatur!
*Kleopatra Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Jeg kjenner mange hestejenter, kjekke er de alle sammen! Så vet ikke hvor du har "bitcher" fra? Er hestejente selv jeg da, så kanskje ikke jeg får lov til å uttale meg...
Butterfly_Flip Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 Ja snobbete hestejenter kan vel takke seg selv for at det har blitt et "uttrykk", og de fortjener det... Disse forbanna ridefolka er jo så snobbete at jeg blir kvalm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå