Gå til innhold

Inspirert av uttrykket "hestejenter"


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes vi om hestejenter? Er de en egen kategori? Bitcher?

jeg kjenner INGEN stejenter som jeg liker. Kan det være en tilfeldighet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"stejenter = hestejenter, ja?!)

 

Hestejenter er vel en egen "rase" vil jeg si. I allefall de jeg vet av. Greit når vi er små, men når hobbyen/manien vedvarer blir/er de nok en egen "rase"..

Skrevet

Mente hestejenter, ja:-) Dritt tastatur!

Skrevet

Jeg kjenner mange hestejenter, kjekke er de alle sammen! Så vet ikke hvor du har "bitcher" fra?

 

Er hestejente selv jeg da, så kanskje ikke jeg får lov til å uttale meg...

Skrevet

Ja snobbete hestejenter kan vel takke seg selv for at det har blitt et "uttrykk", og de fortjener det... Disse forbanna ridefolka er jo så snobbete at jeg blir kvalm...

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...