Gå til innhold

Har kjøpt vogn idag!!! :))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei damer.....

Idag har vi kjøpt vogn...endelig....

Valget falt på Emmaljunga City Cross....

Er så glad nå....var redd vi ikke skulle få tak i grunnet brannen....men vi var heldige og fikk den vi ønsket oss :)

Så nå sitter jeg her og er så lykkelig atte... hihi....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koselig med vogn ja, enda koseligere blir det når man får noe å legge oppi og gå tur med.

Vi har emmaljunga sports combi, er kjempefornøyd og gleder meg til å bruke den!

Skrevet

Den vognen har vi også kjøpt. Den er så fin!

Hvilken farge har du?

Skrevet

Vi har kjøpt sort og grå i sportsvogndelen og sort å grønn i bagen...den grønne er såååå fin... :)

Hadde veldig lyst på blå i bagen men tenk om det blir jente da...litt kjipt det da..så vi valgte grønn for å være safe..

Gleder meg til mange trilleturer med lille gullet mitt....

Skrevet

Hvilken farge valgte du da???

Skrevet

He, he! Kjenner meg igjen her.

Det viktigste med dettee er ikke nødvendigvis selve vognen du kjøpte, (selv om det er superat at dere fikk AKKURAT den), men ØYEBLIKKET!

Det å handle vogn er noe av det koseligste jeg har opplevd i graviditeten foruten om UL da. Men det er rene rusen når man kommer inn døren hjemme med denne nye vognen. Forventingen, gleden av å snart kunne legge en liten baby nede og trille stolt av sted med nesen i sky! Livet er hærlig i slike øyeblikk!

Skrevet

Alle rundt meg synes jeg har vært sååå treg til å handle..jeg ser også at det er flere her inne som handlet vogn langt tidligere i svangerskapet enn meg... Men nå har jeg ihvertfall fått akkurat den jeg ønsket meg så nå er jeg superfornøyd :)

Men denne vognen kommer ikke inn i huset før barnet er født!!! (Jeg vil gjerne men mamman min sier NEI..)

Hun hadde fått alvorlige pusteproblemer dersom vi hadde tatt vognen hjem nå... hihi...

Er visst noe med overtro..fra gammelt av...

Så jeg får nøye meg med å se på bildene i katalogen ;)

Må høre på mamman sin vettu... knis....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...