Gå til innhold

Guri så lat jeg er blitt! Dere da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å være hjemme i permisjon er selfølgelig kjempekos, nyte tiden med mini og slappe av sammen.Men jeg merker jeg begynner bli ganske så lei av å henge opp klær og annet husarbeid dagen lang..Så jeg blir sittenede mye foran pcn og tvn når han sover eller leker med seg selv.

Møter jo folk ute innimellom,men så fort jeg kommer hjem er det rett i joggebuksa og ned i sofaen..

Huff! Frykter jeg kommer til å ese ut i løpet av dette året,har enda 7 kg å gå ned av svangerskapskiloene (gikk opp 27,grøss og gru)

Er alt for fæl å snoke i skapene,spise kjeks og annet drit jeg finner.

Åh! Dagens utblåsning.:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. vet litt hvordan du har det hvertfall.. Jeg er vel ikke akkurat lat, men dritleeeeeeei!! Jeg er så møkka lei av å rydde opp de samme lekene 3 ganger om dagen og rydde på kjøkkenet og lage mat og vaske klær... hehe.. er så enormt kjedelig å måtte gjøre det i lengden! men gjør det jo allikevel da seff og samboeren min får alltid mat når han kommer hjem fra jobb og slike ting.... men merker at jo lenger jeg går hjemme jo mer dritlei blir jeg av denne småryddingen.. så ender opp med en storrydding noen ganger :P

Skrevet

hehe ja :) jeg har alltid vært veldig ryddig og nøyaktig av meg,nå er det litt på halv 8 i stedet.

Jeg lager ikke middag til gubben.Hehe.Elendig husmor er jeg :) Neida,han liker å lage mat selv.Takk og pris,for jeg er elendig til det( akkurat som susan i frustrerte fruer..haha=)

Huff ja man blir utrolig lei det samme hele tiden..Er ikke akkurat brettekant på klutene lengre, hiver de sammen i en fei..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...