Gå til innhold

Hvordan var ditt utdrikkingslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil du dele det med meg og andre lesere?

Hilsen forlover...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi var på SPA å etterpå grillet vi;)

Skrevet

God frokost hos forloveren først og avsluttet den med champagne og jordbær. Hadde en time i flamenco dans, klatring i klatrevegg, pro time i golf, picnic med vin og snacs, spiste ute og ut på byen. Hadde en uforglemmelig dag som kommer til å sitte på minnet som en av de beste dagene med gode venninner.

Skrevet

Ble hentet ca kl 13 og var så på spa. Måtte skifte til noe "pent".. not.., så var vi i diverse butikker hvor jeg da handlet kondomer bl.a Ikke det at det var store greia nåe man var utkledd og alle skjønte anledningen og man ellers ikke bryr seg stort om sånt. Var på stranda og spiste ost og kjeks, reker og frukt. Koooooooselig. Måtte gjøre et par stunt der. Så reiste vi til ei av jentene hvor det var dildoparty, som var svært underholdende og jeg måtte prøve mange antrekk så klart. He he. Grilla, jeg måtte synge karaoke, skrive navn på ekser på kondomer, kaste piler og drikke for bom og komme med historien om de ved treff... Utrolig artig kveld og så glad jeg slapp kysse ekle mannfolk i gatene eller gå på byen som man gjør ellers.

Skrevet

Forloveren min kom hjem til meg, med et "nydelig" antrekk jeg måtte bytte om til. Plutselig hører jeg en rar lyd.. Da kommer resten av gjengen med hest og vogn oppover bakken (faren min er kusk). Den er pyntet med parasoll, flagg og plakater, og de har med stereoanlegg. Vi koser oss med musserende vin og jordbær mens vi kjører til en gocartbane. (De hadde egentlig planlagt paintball, men utstyret var ødelagt).

Etterpå går vi langs jernbanen.. Jeg lurer litt på hva som skal skje. Det står dressiner og venter på oss. Jeg får selvsagt være passasjer:) Vi stopper og har en kjempekoselig pause med grilling ved elva.

I byen må jeg en tur innom kjøpesenteret (som heldigvis var nesten tomt), deretter i rundkjøringa (bært, og jeg tar meg en knært). Deretter pubbesøk hvor vi koser oss med drinker.

Så dro vi hjem til forloveren for et ordentlig jentevorspiel - kjempekoselig. Så er det tilbake til byen, hvor jeg må gjøre noen stunt. De knytter en tråd rundt livet mitt hvor det henger ei høne som forloveren min har laget. Jeg må gå å "selge" et syn av høna for 50 kr. De har også tegnet mange sirkler med summene 5-50 på kjolen jeg har på, og folk kan klippe dem ut for summen som står. (jeg hadde noe under kjolen!). Alle syntes det var morsomt, ingen sure miner, eller slibrige kommentarer. Jeg ble en holden dame etter hvert :) Resten av kvelden var det full fest! Vi traff på min forlovedes utdrikningslag på slutten, og jeg og min kjære dro hjem kl 03, slitne og veldig fornøyde:)

Hadde en super dag! Det viktigste er vel å finne på noe en tror den kommende bruden vil like, og som er muntert/koselig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...