Gå til innhold

Blir lagt inn og igangsatt i morgen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grøss og gru!

Var på kontroll på sykehuset idag, fordi SF-målet mitt hadde flatet helt ut (vokst 1 cm de siste 4 ukene). Babyen hadde det helt fint og ble estimert til 3200 gram. MEN pga veldig lite fostervann ville legen sette meg igang i morgen... Tror ikke jeg var noe særlig moden heller. Legen kjente etter, men jeg forstod ikke helt hva hun sa...

Så nå blir jeg da lagt inn i morgen tidlig. Herregud, jeg må pakke mye mer ned i bagen nå. Kommer jo til å bli der en stund...

Noen andre som har erfaring med å bli i gangsatt og som kan komme med noen beroligende ord? Vil jo helst at det skal skje av seg selv, så jeg får krysse fingrene for at noe skjer i kveld eller i natt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen beroligende ord, dessverre, ble satt i gang selv og som du sier vil jeg også helst at fødselen skal starte av seg selv. Håper inderlig at jeg slipper det denne gang. Men prøv å trøste deg med at det er det beste for bebissen og vær glad de følger med deg. Noen får jo rier kjapt når de settes i gang også.

Skrevet

Heisann !

Ble satt i gang for 10 dager siden, på 11 dager overtid. Ble satt i gang ved lunsch tider med gel, fødte 17 timer senere. Hadde en fin dag sammen med kjæresen før riene startet ut på kvelden. Fødselen gikk greit selv om de riktig nok måtte hente ut bebisen med vakuum( hodet hadde kilt seg litt fast og det har ingen sammenheng med at jeg ble igangsatt). LYKKE TIL ! Kanskje du blir mamma i morgen ??!

P.S. allerede 2 timer etter fødselen begynte vi å planlegge søsken til nurket, så SÅ ille kan det ikke ha vært....

Skrevet

Ja, jeg får jo bare tenke på lillegutts beste....

Men fy søren å mye verre det er å ha en dato og et klokkeslett å forholde seg til! Ville jo helst ikke vite noe som helst, bare at det plutselig skulle skje av seg selv...

Skrevet

Åååå, det var jo litt beroligende å høre. Takk! :)

Jeg får bare sette i gang og pakke baggen jeg da....

Skrevet

Ønsker deg masse lykke til;)

Skrevet

Tusen takk Mizz-Lene 27.07.07 høygravid!

Millioner av tanker surrer rundt oppi hodet akkurat nå. Bagen er pakket og alt er klart... Nå må jeg bare prøve å hvile litt. Blir nok ikke mye søvn på meg i natt...

Gjest julimamma
Skrevet

Lykke til!! Tenk i morgen er du mamma!! Heldig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...