Gå til innhold

"No spyr ho mamma igjen"


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sa pia i stad.... Er nok ikke bare-bare å være barn av oss gravide heller....

 

I starten ble hun helt påtuppa hver gang.

Denne gangen - hvor det kom veldig akutt- satt hun bare igjen ved kjøkkenbordet å kikket på meg som ikke engang rakk å lukke badedøren. *sukk*

 

Mon tro om jeg noen gang får barnebarn??!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahaha!! kan nok hende det blir en gooood stund til barnebarna kommer ja ;) måtte virkelig le her! :D

Skrevet

Tjihi ;-) Skulle tro hun får avsmak ja, men hun glemmer det sikkert til hun blir stor =)

Skrevet

ja, det kan ikke være bare-bare for de store amå heller=) jentungen min på 2 stilte seg ved siden av meg og skulle spytte i do likedan som mammen ho=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...