ano`num *17.03.10* Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Sa pia i stad.... Er nok ikke bare-bare å være barn av oss gravide heller.... I starten ble hun helt påtuppa hver gang. Denne gangen - hvor det kom veldig akutt- satt hun bare igjen ved kjøkkenbordet å kikket på meg som ikke engang rakk å lukke badedøren. *sukk* Mon tro om jeg noen gang får barnebarn??!
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 hahaha!! kan nok hende det blir en gooood stund til barnebarna kommer ja måtte virkelig le her!
Love my kidz Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Tjihi ;-) Skulle tro hun får avsmak ja, men hun glemmer det sikkert til hun blir stor =)
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 ja, det kan ikke være bare-bare for de store amå heller=) jentungen min på 2 stilte seg ved siden av meg og skulle spytte i do likedan som mammen ho=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå