Katja Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Får prøve her da, siden det ikke tar helt av inne på "Skravle"... Jeg mener, helt ærlig, at gutter med hull i ørene, som oftest vokser opp til å bli pøbler. De blir seff ikke pøbler av å få hull i ørene, men jeg tror at de foreldrene som velger å ta hull i ørene på sine små gutter, er slike som gjerne oppdrar ungene sine til å bli små tøffinger. Og barn som oppdras til å bli små tøffinger, blir gjerne store pøbler med årene. For å provosere enda mer, så mener jeg også at slike unger gjerne bærer spesielle navn (som jeg helst ikke vil ramse opp her) og går i kamuflasjebukser og andre "tøffe" klær.
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Å hærreguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud!! Jada eneste dette får meg til å gjøre er å LEEEEEEEEEE =0)) -kan godt forstå at det ikke "tok av" på skravle ja.....hahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Katja Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2007 Du ler fordi? Hmm...du føler deg muligens en smule truffet?
Lilly 79 Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 Helt enig med Hi. Og siden du er så feig å ikke tør å si hva disse barna heter, så tar jeg oppfordringen og gjør det for deg. De heter Kevin, Andrè, Alexander, Jonas, Nathaniel, Christopher, Daniel, Joakim, Steffen, osv osv.
Katja Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. juni 2007 Sam....hehe, syns du jeg er feig? Jonas og Joakim er jeg faktisk ikke enig i, men ellers er jeg veldig enig. Og kan føye til: Kenneth Remi Robin Ruben Preben Aron ............føy på en Andrè på hvert av disse navnene, så er du garantert en ramp, hehe
Katja Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. juni 2007 Ronny er blandt de "gamle" rampenavnene det. Ronny`ene sitter i fengsel nå, sammen med, Tommy og Geir, hihi
Katja Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 26. juni 2007 Også Raymond`ene forresten, de sitter også inne....
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #11 Skrevet 26. juni 2007 Hull i ørene på gutter?! Det er da passé! Noe så 80-talls! Miami Vice (eller Modern Talking) here you come. *ekle frysninger* Huff!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #13 Skrevet 26. juni 2007 Helt enig me HI, syns det er blodharry med små gutter med hull i ørene, flammegenser og camobukser.....synd å generalisere men det er vel ganske sannsynlig at de blir pøbler....
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #14 Skrevet 26. juni 2007 Uff, er det noen som tar hull i ørene på små gutter i dag.....??? Er vel bare en ting å si om det HARRY
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå