Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Jeg er bare i uke 14, men får veldig "strekk" i magen når jeg nyser. Det oppleves som veldig ubehagelig, men går over etter ca 15 sekunder. Det er nesten sånn at jeg gruer meg for å nyse nå. Noen flere som har opplevd dette, og vet hva det kommer av?
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Jeg hadde det også sånn. Er i uke 16 nå, og kjenner ikke noe til det lenger. Vet ikke hva det er, men det gikk nå ihvertfall over hos meg...
-Lady Godiva- Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Jeg har akkurat det samme,og har hatt det siden jeg var 8-10 uker på vei (er i 23.uke nå). Tror bare det er livmorbåndene som får en kjapp "strekk" når du nyser - ikke noe farlig nå i hvert fall. På meg hjelper det hvis jeg krøker meg litt i sammen og bøyer meg fremover når jeg nyser.
Bdancer Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Er nok bare muskler som spenner seg litt... synes det helper å krøke meg litt sammen.
eggedosis Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 Hei! Jeg har også opplevd dette, er i uke 24 og kjenner fremdeles at jeg "revner" innvendig når jeg nyser! Tror det er nokså normalt selv om det kjennes unormalt ut og gjør vondt! Lykke til!
Ein T Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 dette spurte jeg jordmor om. det er veldig normalt, ikke noe farlig. er livmor båndene som strekker seg. livmoren blir holdt oppe av noen bånd/ sener, å disse strekker seg når vi nyser og gjør brå bevegelser.
Poppsi Skrevet 27. juni 2007 #7 Skrevet 27. juni 2007 hei jeg også hadde det sånn.er nå i uke 16,å nå er det ikke sånn lenger.grudde meg hver gang jeg kjente en nys komme,men bare slapp av det blir bedre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå