Gå til innhold

Vondt når jeg nyser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare i uke 14, men får veldig "strekk" i magen når jeg nyser. Det oppleves som veldig ubehagelig, men går over etter ca 15 sekunder. Det er nesten sånn at jeg gruer meg for å nyse nå. Noen flere som har opplevd dette, og vet hva det kommer av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det også sånn. Er i uke 16 nå, og kjenner ikke noe til det lenger. Vet ikke hva det er, men det gikk nå ihvertfall over hos meg...

Skrevet

Jeg har akkurat det samme,og har hatt det siden jeg var 8-10 uker på vei (er i 23.uke nå). Tror bare det er livmorbåndene som får en kjapp "strekk" når du nyser - ikke noe farlig nå i hvert fall. På meg hjelper det hvis jeg krøker meg litt i sammen og bøyer meg fremover når jeg nyser.

Skrevet

Er nok bare muskler som spenner seg litt... synes det helper å krøke meg litt sammen.

Skrevet

Hei!

Jeg har også opplevd dette, er i uke 24 og kjenner fremdeles at jeg "revner" innvendig når jeg nyser! Tror det er nokså normalt selv om det kjennes unormalt ut og gjør vondt! Lykke til!

Skrevet

dette spurte jeg jordmor om. det er veldig normalt, ikke noe farlig. er livmor båndene som strekker seg. livmoren blir holdt oppe av noen bånd/ sener, å disse strekker seg når vi nyser og gjør brå bevegelser.

Skrevet

hei jeg også hadde det sånn.er nå i uke 16,å nå er det ikke sånn lenger.grudde meg hver gang jeg kjente en nys komme,men bare slapp av det blir bedre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...