Gå til innhold

jippi!! vi skal til syden!


Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har bestemt oss for å dra til spania på ferie :)

har ikke bestillt enda, men håper på en tur til spania, et sted som heter playa Esmeralda :)

men er det noen som kan fortelle meg hvorfor det er 10 000kr billigere i august enn i juli? er det bare pga fellesferien eller er det pga været??

 

takker for svar ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er høysesong i Juli, derfor så mye dyrere..

Skrevet

ok ;) da blir det nok sydentur i august.. vet du hvordan det er med pass til lillegutt?han er 2 år..

må jeg bestille et til han eller?

 

Skrevet

Ja du må ha eget pass til barna. misunner deg aldri neida =)

Skrevet

ok da er det nødvendig med en tur til politistasjonen da. både meg, lilllegutt og pappaen :)

må han ta passbilde også :P hehe er totalt grønn på dette.. men vet såpass at abåde far og mor må være med :)

Skrevet

er det en internett side jeg kan sjekke litt mer på?

 

Skrevet

Har du plass til en gravid person i bagasjen?? Jeg vil også til syden :o) Har stor koffert du kan låne så kan jeg krabbe oppi!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...