Duracellgirl*prøver* Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Nå skal jeg slutte skrive innlegg her inne om det ikke er på død og liv viktig.. nei da må jeg vel ringe føden ellers får jeg vel pepper for det også.. mmm når er det greit å spørre etter noe her tro? (ja jeg vet de fleste her inne mener det er greit å spørre og grave,men er noen som gjør dette til et surt sted å være også) Var netopp innom krangle for å kikke.. og der ligger det den super lange tråden om meg.. jada.. Må bare få si et par ting til dere som er så fryktelig imot meg: *hvorfor gidder dere lese innleggene mine om det irriterer? *har dere det perfekte livet med hund,hus,barn og 5 mill på konto, og er det det som gjør at man er lykkelig? *har dere aldri noen uforutsette utgifter? *Er det kun dere som har god råd som har rett til å få barn? *har dere aldri noen problemer av noe slag? bortsett fra hva pengene deres skal brukes til? Vi har aldri hatt god råd, men vi har da alltid klart oss for det. Jeg mener at barna blir ikke lykkelige av penger,men av omsorgen og kjærligheten de får. Selvfølgelig er penger en nødvendighet i dagens samfunn,men vi har lært oss å bruke de på en annen måte enn mange andre. Jeg er vokst opp i en søskenflokk på 4 med mamma som aleneforsørger, hun har aldri hatt flust av penger og lørdagene var et aldri noe ekstra å få. på skoleavsluttninger hadde vi med oss en appelsin hver, og så på alle andre barna som hadde sekken full av godis og brus. Men jeg mener dette har gjort oss sterkere i samfunnet,vi klarer oss bedre igjennom ulike problemstillinger og kriser uten å dukke under,men vi sliter selvfølgelig som andre også ville gjort. Vi handler ikke masse ting til oss selv,det har vi aldri kunnet gjort,vi betaler regningene og kjøper den nødvendige maten og husholdningstingene vi må ha. Ikke alle er skyld i arbeidsledighet selv, og lykken var enorm når gubben min endelig fikk seg jobb nå for noen uker siden. Vi ser fremover og at vi kan blir kvitt mye av de økonomiske lastene vi desverre har pådratt oss de siste årene,men som vi klarer å leve med. Jeg har jobb,men den er sessongavhenget så dermed jobber jeg kun sommerhalvåret, og jeg tjener ikke nok til å få permisjonspenger eller arb.ledighetstrygd den resterende tiden. Men jeg trives så utrolig godt i jobben min, at jeg har det heller trangt i økonomien og er lykkelig, enn å ha flust av penger å grue meg til å reise på jobb hver dag. Måtte bare få luftet dette ut, og jeg tar det heller her på skravle enn krangle, fordi det er så utrolig mange anonyme å forholde seg til der. Jeg kommer til å stikke innom her å lese om dere, og holde komtakten via pm med dere som jeg setter pris på og har snakket med her inne, bortsett fra det så er jeg lei av å få dritt slengt i trynet bare for at jeg er en aktiv bruker. Jeg har jo et par sladdrevenner her også som jeg kommer til å oppdatere via sms når den store dagen er her slik at de kan oppdatere dere som har intresse for å vite når vår lillegutt er født. Lykke til med alle svangerskap,håper dere får en flott fødselsopplevelse og et flott liv videre med deres små barn. Takk for meg!
Serial mom Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Nå ble jeg lei meg:-( Så trist at du forsvinner herfra,synes liksom nicket ditt hører til her inne,jeg! Vet jo at du snart føder og hadde blitt borte til et annet forum uansett,men blir oppriktig lei meg når trangsynte bedrevitere klarer å presse deg vekk herfra før tida. Så den tråden jeg også nå,og håpte virkelig at du ikke lot den gå inn på deg,og at du leste de innleggene fra dem som faktisk støtter deg,for de er det mange av her inne,det skal du vite! Vi har ikke prata stort her inne,men kjenner godt nicket ditt og situasjonen din,og vil bare si at jeg synes du er ei tøff dame som takler utfordringene du blir satt ovenfor,MEGET godt! Synes du skal være stolt av deg selv og familien du har vært med å skape,noe du helt sikkert også er! Skjønner at du blir lei deg av den tråden på krangle,det hadde jeg også blitt! Sender mange store klemmer,og ønsker deg en flott fødsel! Håper du kan komme innom her å fortelle oss som er interesserte om hvordan det går,både med baby og alt ellers!
*vilsågjerne* Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Gidd ikke å se innpå krangle siden noe mer da vettu Synes ikke NOEN skal måtte slutte å gå innpå denne siden (BARN I MAGEN) og føle seg trakassert?! Enkelte tenker bare ikke alså! Eneste råd : hold deg inna krangle - forum!! Og gi faen i de som sier noe negativt! Tenk heller på alt det positive du hører, på alle de gode rådene og den gode støtten du har fått her inne!
Nina-med passasjer Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 ikke forsvinn da.ikke hør på e anonyme. de vil bare lage kvalme.
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #7 Skrevet 26. juni 2007 fatter ikke hvorfor det alltid skal være nødt å bli slik på bim, alle disse anonyme.. (alltid anonyme) som skal gjemt bak en knapp drive bort folk.. skjønner frustrasjonen din meget godt jeg, men hadde jeg vært deg hadde jeg ikke sluttet skrive innlegg! Fikk selv masse pes i starten for at jeg var en aktiv bruker, men jeg ga faen i det og det ga seg:) synes du burde være hær jeg, har aldri syntes du plager noen og leser ofte innlegg fra deg jeg uten å tenke noe ille om deg på noen måte..
Fabelaktiv Skrevet 26. juni 2007 #9 Skrevet 26. juni 2007 ..også... ikke bry deg med de anonyme. Det er klart at det beste hadde vært om man hadde jevn økonomi og var forberedt på det værste til enhver anledning. Sånn er det ikke tenk bare på slutten av 80 tallet da "alle i Norge" var personlig konkurs grunnet renter på opptil 20%. Skulle alle ha vært forberedt på det? Nei, man kan ikke være forberedt på alt - og man blir ikke bedre forelder av å ha penger (kanskje tvert imot), men man har kanskje litt mer trygghet i hverdagen av å ha ordnet økonomi,, det er sant! Det jeg egentlig vil si er - stå på - prøv å få orden og vær forberedt på litt ekstrautgifter. Men for all del - ikke la de negative menneskene (anonymus sapiens negativus) gå innpå deg. Huff - håper dette ble litt positivt for det var ment slik altså
*RutIetutt* Skrevet 26. juni 2007 #10 Skrevet 26. juni 2007 Jeg kan bare si at jeg ikke har fått med meg den tråden på krangle (err aldri der inne) - og det eneste jeg vet, er at jeg syns du er ei kjempe-jente, og det ville være veldig synd om du forsvant her fra....(
@nne p@ l@nne Skrevet 26. juni 2007 #11 Skrevet 26. juni 2007 Synd at du føler det sånn. Tror nok at den anonyme inne på krangle driver å svarer seg selv i blandt også for å dytte opp trådene. Synes ikke du skal slutte å være på bim jeg. Ser jo at du også får mange hyggelige svar her så det betyr jo at flesteparten her ikke synes at du spør om så mye teit. Og jeg tror faktisk føden rundt om kring er ganske glad for at alle bim brukerne ikke ringer hver gang de lurer på noe!! Dessuten er det ganske vanllig at småbarnsforeldre ikke har så inmari god økonomi, og må vri litt på krona innimellom :-)
Hera83 Skrevet 26. juni 2007 #12 Skrevet 26. juni 2007 Hei! Jeg har ikke fulgt med på dine innlegg, men jeg syns det er veldig synd at du føler du ikke kan spørre om ting her uten å få kritikk. Det er vel sånn at her kan folk være anonyme og si akkurat det de vil uten å tenke på konsekvenser. Jeg ønsker deg iallfall lykke til med lillegutt og alt annet!
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #13 Skrevet 26. juni 2007 Men Duracellgirl da, ikke bry deg om de teitingene! De har jo ikke noe bedre å gjøre enn å plage andre. Kranglesiden er en uting synes jeg! Reglene om å ikke henge ut noen med nick brytes jo hele tiden. Hvorfor trenger vi denne siden egentlig?? Jeg legger ut masse innlegg om ting som har blitt tatt opp 100 ganger før og det er sikkert mange som irriterer seg over meg også! Tror det er helt tilfeldig hvem de velger å henge ut jeg, neste gang kan det være meg. Vi driter i de vel?? Er ikke verdt vår energi i det hele tatt.
oktoberjentene;) Skrevet 26. juni 2007 #14 Skrevet 26. juni 2007 Ikke bry deg om de .... mange her som liker deg å vil holde kontakten.. hold ut ;o) vil savne deg her vet du..... mange her som støtter deg.... klem
Duracellgirl*prøver* Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #15 Skrevet 26. juni 2007 Tusen takk damer, jeg visste det var endel av dere som ikke er enige med anonym også. men som dere skjønner så har jegnok å stri med utemom bim, så gidder ikke ha disse spydige anonyme i tilegg. Kan nok hende jeg skriver innom en gang nå og da,men skal ikke ligge på den mest aktive listen stort lengre. takk for dere som støtter meg, håper dere vet at jeg setter pris på dere. Jeg har blitt hengt ut før også men barge begynnt å krangle med dem, eller oversett de totalt. nå er min situasjon prege av så mye stress og problemer at jeg orker bare ikke enda mer. Gla i dere:)
Miss L å di Skrevet 26. juni 2007 #16 Skrevet 26. juni 2007 Nå er jeg så sint at jeg freser!!!!! Ufattelig trist at du ikke vil være her mer pga de fittene som sitter å gjemmer seg på krangle. Jeg støtter deg iallfall fullt ut. Håper du kommer tilbake....
Aylinah Skrevet 26. juni 2007 #17 Skrevet 26. juni 2007 Syns du skal heve deg over dem jeg ) De fleste her på bim støtter deg uansett )
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 26. juni 2007 #18 Skrevet 26. juni 2007 Drit i dem alle duracell-girl. Om de ikke har rygg til å stå frem med sitt med nick, så har de trolig ikke rygg til å feie foran sin egne bedritne dør heller... Prøv så godt du kan å overse dem, og kranglesiden er ikke verdt ditt besøk !
Nusse_83 Skrevet 26. juni 2007 #19 Skrevet 26. juni 2007 Signerer under her jeg også. Det må da være et fritt land, ingen skal føle at de må ligge unna eller trekke seg vekk. Jeg liker ytringsfriheten, det er da en grunn til at ting utvikler seg her i landet. Noe jeg derimot IKKE liker så er det mobbing og utestenging, spesielt av de som gjemmer seg bak en anonym knapp! Jeg håper du velger å bli hos oss og som du ser er vi mange som støtter deg
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #20 Skrevet 26. juni 2007 Gi F i de idiotene som gidder å bruke tid på å rakke ned på deg og på andre her. HEV DEG OVER DRITTKASTINGA!!! Synd om sånne som deg skal forsvinne herifra..................!!!!!!!! Klem fra
*Vetlis* Skrevet 26. juni 2007 #21 Skrevet 26. juni 2007 Å herregud er det mulig! Nei hev deg over det snuppa. Det er ikke noe å bry seg om. Det er ikke alle som har opplevd hvordan det er å ikke få alt servert på et sølvfat vettu :-) Å jeg får littt samme følelse som Turbotrollet noen ganger, virker som anonym er schizo, og krangler med seg selv hehe!
Fløffy Skrevet 26. juni 2007 #22 Skrevet 26. juni 2007 Slenger meg på her: Drit i det som blir sagt. Noen er bare SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ negative og bedrevitere.Synes du skal være her og jeg er glad for å se at så mange er enige!
boble <3 Skrevet 26. juni 2007 #23 Skrevet 26. juni 2007 Signerer også denne... Synes det er utrolig trist at du skal måtte tåle dritt kasting ,skulle tro alle vi her inne er for gamle til å holde på sånn. Nå har jeg ikke sett på krangle, men forstår det er ille siden du blir så lei deg. Håper du klarer å heve deg over dette og ønsker deg lykke til videre:0) God klem
prøvekluten+3små Skrevet 26. juni 2007 #24 Skrevet 26. juni 2007 du...drit nå i de på krangle da..det er jo nettopp slikt som dette de er ute etter:o) ikke la dem vinne med å slutte her inne:o) skal vedde på at de som har skrevet dette bare er sjalu på deg på en eller anna måte. nå veit jeg ikke hva sakens kjerne gjelder,men her inne ska jo være lov å skrive om alt som opptar en til en hver tid da,og den som ikke takler det,bør nå heller ha seg ut herfra spør du meg
MaryPopp☆2-barnsmor Skrevet 26. juni 2007 #25 Skrevet 26. juni 2007 enig med alle de andre som har svart på denne tråden; BIM skal være for alle!! ( les; som ikke trenger gjemme seg bak anonymknappen.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå