Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Har kjøpt meg en sånn en. Skulle ta den på meg da vi skulle inn i butikken, men plundra no j....at jeg ga opp. Folk så sikkert rart på meg der jeg prøvde med og uten baby før jeg endte opp med å bruke vognen likevel. Bruker dere den hjemme, sånn for kosens skyld? Eller erstatter dere vogna med den? Litt redd for å gå for mye med den ute....jeg er ei kløne som kan snuble lett osv. Men når skal jeg bruke den?
Bergene Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Her bruker vi sjalet MYE. Og det var krise i dag da det var til vask, hehe. Har en litt urolig liten frøken, som elsker sjalet, da er hun verdens snilleste hehe. Hadde hun fått valgt ville hun nok bodd i det, haha. Så her bruker vi det hjemme, på tur og på shopping. Og nå har jeg nettopp bestemt meg for å rett og slett gi opp vognen, det blir bare masse ekstra arbeid. Gidder ikke å skulle prøve å bruke den mer nå, blir bare styr. Hun våkner lett av lyder, humper rap osv, og da er det ikke snakk om å sovne igjen hvis hun er i vognen. Men i sjalet sover hun sååå mye bedre. Men det tok en stund før jeg skjønte hvordan jeg skulle få det til sånn at det ble behagelig og før jeg klarte det raskt og greit. Men litt flaut å knyte det på når andre ser er det, også er det lett for at sjalet går ned i bakken og blir skittent. Så da er det greit med mei tai.
mammmamia ** Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Jeg ville prøvd meg hjemme først, så du vet hvordan det skal gjøres, ellers er det ikke rart at det blir litt knoting ;-) Det er ikke vanskelig når du har gjort det noen ganger, og om du skal ut, kan du bare knyte den på deg selv om ikke babyen sitter oppi, så kan du ha ungen oppi når du vil :-)
Lumsk Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Vi brukte sjalet mest utendørs. Det som er greit med elastiske sjal er at de kan knyttes ør dere går ut så kan du plassere barnet oppi senere. Genialt hvis dere skal kjøre et stykke først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå