Gå til innhold

Ang sporing hos posten.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter på en pakke som jeg har klart å få spora opp nå hvor befinner seg.. Men så står det "Siste hendelse: Utlevert kl 11.14. Signatur: Sportmann" Hva betyr dette da? Jeg har da ikke fått utlevert noen pakke.. Noen som vet?? ( Ikke venter jeg noen pakke fra sportmann heller, så..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan virke som at en som har signet med Sportmann har hentet pakken din..

Skrevet

Høres litt merkelig ut at den skal kunne blitt levert ut om noen hadde signert med akkurat det vel..? Hadde jeg stått i posten hadde jeg nok bedt vedkommende skrive navnet sitt... Ring til der du pleier å hente pakker da f.eks.. eller dra dit om det er slik post i butikk greie.. så kanskje de vet hva som har skjedd..? Jeg bestilte en pakke engang og skulle ha den levert ut på en meny butikk som var i nærheten, og der hadde de sett på postnummeret mitt og tenkt at den pakken skulle vel egentlig ha kommet på meny en annen plass i nærheten, og levert den over dit.. så når jeg sjekket på nettet stod det bare utlevert... heldigvis fant jeg den der tilslutt da.. Håper du finner ut hvor pakken din er blitt av!

Skrevet

ja det virker merkelig. Men jeg har jobbet i Posten, og når det står sånn så betyr det egetnlig det jeg har skrevet.. Men det kan ha oppstått en feil.

Ikke allitd de ansatte leser underskriften så nøye når kunden signerer, men man må taste inn navnet på den som har signert når man registrerer på en sånn dings at pakken er utlevert.

Men som sagt, det kan være en feil. Alltid noen som gjør feil

Skrevet

Jeg ringte posten og sjekket nå, og fikk navnet på den den var levert ut til på Sportmann. Dama jeg snakket med sa at enten hadde den som hadde levert ut pakken skrevet inn feil nr (altså mitt nr) eller så var den faktisk utlevert! Ble enige om at vi skulle se det an til imorgen, om det var kommet noen pakke til portkontoret her i nærheten! Får håpe på det beste da, men isåfall er vel posten pliktige til å erstatte pakka? Den er jo trossalt betalt..

Skrevet

Alle registrerte pakker er forsikret for inntill 10000 kr, så det må de nok erstatte ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...