Gå til innhold

Smertene har begynt men kommer ikke videre


Ajf78

Anbefalte innlegg

Jeg fikk menssmerter fra kl 23 igår kveld og en stund kom de veldig ofte med 10 minutters mellomrom og lik lengde.har vært søvløs hele natt men idag har det til min skuffelse gått lengre tid mellom smertene ca 20 minuter nå.Slimproppen har heller ikke gått, mulig jeg ikke har merket det...

utrolig kjipt og bare sitte med disse smertene hjemme uten at noe mer skjer.trodde virkelig at tiden var inne og pakket de ssite sakene i bagen igår kveld men nå sitter jeg bare her.Noen andre som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har opplevd noe lignende som deg i to netter. Får regelmessige kynnere og kjenner press mot ryggen og underlivet. Håper at noe er i gang - men så gir det seg... Frustrerende. Er ikke annet å gjøre enn å smøre seg med tålmodighet. Neste gang det skjer skal jeg prøve å ikke få så sterke forventninger, blir bare så skuffet. Det som er så slitsomt er å ikke vite når det skal skje. Om det skjer i natt eller om fjorten dager..... Vi får krysse fingrene (ikke bena) for at det skjer snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...