mednr5imagen Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Går gravid m nr 4, og med nr to tok jeg homeopaatmediciner som skal bøye og tøye ut nedentil før fødsel..og wow-for en god erfaring! Gutten vår var størst, hadde størst hode, men hele fødselen gikk som en DRØM og jeg revnet ikke i det hele tatt! Løp rundt i gangene etter storesøster 3 timer etter fødselen..desverre gjorde jeg det ikke m nr 3, hun var ikke særlig stor, men jeg måtte alikevel sy..Nå tar jeg de samme medicinene igjen, blir spennende å se om de gjør underverker denne gangen også..mine to søstre har også flere barn, og merker stooor forskjell etter å ha tatt de Man må enten ringe eller få time hos homeopat før man kan få de.. De heter Caulophyllum thalictrodes D-30 kan taes fra man er 6 uker fra termin, men kan også taes senere..kanskje ikke lenger enn en mnd før termin for at det skal ha noe virkning. Man får også mediciner som skal hjelpe under fødsel, og dagene etterpå mht rifter, sår, og etterveer. Så er mitt spm: Noen andre som har erfaring med ho. mediciner? Hadde vært interesant å høre! nick_352343
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå