5 okt. 07 ღ 5 feb 10 Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Noen som har greie på dette? Hvordan funker det? Håper noen kan svare... Klem;)
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Hvis du ikke vet hva HTML er og skal lage hjemmeside anbefaler jeg deg og bruke et annet verktøy for å lage siden - HTML er "kode"språk for å lage web sider
line_n & sara Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 se her du: http://www.w3schools.com/ html er at du bygger opp et design i et tekstdok med koder! denne sia hjelper deg masse!
5 okt. 07 ღ 5 feb 10 Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. juni 2007 Takk skal du ha line_n:) anonym: jeg har aldri gjort dette før, men det må da gå ann å prøve å lære? Det er jo derfor jeg holder på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå