Gå til innhold

oppdatering ang meg som ble dumpa!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

far går med på 40% på 3åringen,annen hver helg med 1 åringen,å likedann med baby når hun blir 1 år. jeg får til og med bo i huset. falt en stor bør av mine skuldrer nå. da er det bare økonomien som blir tøff,men vi skal klare oss,im a figther:) takk for atdee orket å høre mine syte tanker!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

alt ordner seg til slutt!

bra at du holder motet oppe!

ang økonomien skal det vell være en del ordninger for alenemødre, har du snakket med nav?

Skrevet

Tror du har rett på endel ja... barnebidrag og overgangsstønad blant annet... Hør med de du!

Men jeg har ikke fått med meg dette her, har dere 2 små barn og et på vei, også stikker han??

Skrevet

Skulle f*** meg bare mangle at han gikk med på det. Når han dumper deg tre måneder før termin bør han være glad for alt han kan få.

Skrevet

Godt å høre hvordan det gikk. Lykke til videre med samarbeidet med barnefaren!

Skrevet

Bostøtte kan du og søke, er visst litt plundrete , men du kan få en god del om du får søknaden igjennom.

Masse lykke til, godt at det ordnet seg med huset :-)

Skrevet

huff og huff, stakkars deg...hørtes ikke greit ut - håper du klarer deg "psykisk" i denne vanskelige tiden fremover. Har vært i den samme, men man klarer det likevel...

Det jeg vet du har krav på er:

- overgangsstønad (ca 9000 pr mnd)

- dobbel barnetrygd (dvs. for 1 barn mer enn du har)

- småbarnstillegg (også evt. dobbelt opp her også)

- dekning av barnehage/skole, ca 64%

- skatteklasse 2

- og ellers som jeg leste så søk bostøtte, papirarbeid - men det lønner seg...

Skrevet

hei,tusen takk for støtten alle sammen:) det varmer!! har heldigvis 4 kjempe gode venninner og familien min som jeg kan prate med,så jeg får ut frustrasjonen min.

Skrevet

oj, kan ikke tenke meg en gang hvordan du har det nå! Men stå på, deg hjelper å få alle tanker på plass og fokusere på det økonomiske og praktiske, så skal du se det går veldig bra! Å gå igjennom et svangerskap alene er nok ikke lett, og da deale med kjærlighetssorg i tillegg (om du har det da:) huff å huff..

men alt går, og vi får ikke mer her i livet enn vi klarer. gled deg over vidunderet i magen, og dine to små perler, så ordner alt seg på sikt skal du se!

Masse lykke til for meg, og stå på jente!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...