Gå til innhold

ang. fødselsperm penger....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en datter på ca 5 mnd, jeg lurer på hvis jeg da får en lille søster/bror når hun er ett år hvordan det blir med penger. Får jeg engangsstønad. Går de ut fra innt. min nå når jeg har perm. Eller lønnen jeg hadde da jeg jobbet????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Permisjon regnes som inntekt, så du får permisjonspenger.

Litt usikker på om du får 80% av full lønn eller av permisjonspengene.

Jeg jobbet noen måneder (når faren hadde permisjon) og fikk 80 av 100%. Mellom mine er det 14 mnd.

Skrevet

jeg fikk akkurat det samme med nr 2 som med nr 1 siden periodene var sammenhengende (var sykemeldt imellom).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...