Jentene R&Z Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Jeg har en datter på ca 5 mnd, jeg lurer på hvis jeg da får en lille søster/bror når hun er ett år hvordan det blir med penger. Får jeg engangsstønad. Går de ut fra innt. min nå når jeg har perm. Eller lønnen jeg hadde da jeg jobbet????
Huldretuss Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Permisjon regnes som inntekt, så du får permisjonspenger. Litt usikker på om du får 80% av full lønn eller av permisjonspengene. Jeg jobbet noen måneder (når faren hadde permisjon) og fikk 80 av 100%. Mellom mine er det 14 mnd.
SaDa Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 jeg fikk akkurat det samme med nr 2 som med nr 1 siden periodene var sammenhengende (var sykemeldt imellom).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå