Gå til innhold

vibrator...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan er det å bruke en vibrator der nede når man er 4 dager på overtid?

knall-lysten og gubben er på jobb......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bruk av selve diloen går nok fint,kanskje du tilogmed setter igang fødselen om du er heldig.. men ikke bruk vibratoren på den.. det advares mot å bruke viratoren fordi den kan forstyrre hjerterytmen til babyen.

**kos deg**

Skrevet

dildoen skulle det jo stå da;)

Skrevet

Er det egentlig noen dokumentasjon på at den forstyrrer hjerterytmen til babyen noe sted? Synes jeg hører så mye forskjellig jeg.

Skrevet

skjønner ikke det dær jeg, har brukt vibrator nesten daglig i graviditeten og hjerterytmen til min lille er fin, legen sa det ikke hadde noe å si at jeg brukte vibrator jo:)

Skrevet

Jeg har ikke turt å bruke vibrator pga at jeg hørte dette også men leste nylig(husker selvsagt ikke hvor) at dette ikke var farlig, det verste som kunne skje var at fødselen starter... Men det er vel bare ønskelig for noen. Husk at jeg ikke har noen faglig dokumentasjon på å si dette da så ikke stol på meg når det gjelder dette.

Skrevet

Jeg bruker min ofte og gjorde det hele sist svangerskap. Det er ikke farlig, men bare godt og avslappende. Min JM sier bare det som er godt for meg er godt for bebissen. Men som svart kan du starte fødselen. Regner ikke med det gjør noe heller om du er på overtid =)

Skrevet

jeg har også brukt vibrator nesten hver eneste dag gjennom hele svangerskapet så at det skal forstyrre hjerterytmen til den lille kan jeg ikke forstå. Dessuten går det jo an å begrense vibrator-bruken til bare utvendig bruk på klitoris og ikke helt oppi livmorhalsen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...