Gå til innhold

Stakkars snulla må overnatte på sykehuset i kveld!:-(

Anbefalte innlegg

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

På onsdag sist uke fikk hun fjerna gipsen hun har hatt i 3 uker (og mer før det...etter 2 operasjoner for å ta vekk en godarta svulst der), og vært hos fysioterapeut på torsdag, fredag og i går. Hun har hatt vondt i beinet, men stakkars liten fikk også sine første tenner i helga, så hun har jo hatt det dobbelt-vondt de siste dagene. Vi må ta fysioterapi her hjemme annenhver time på dagen, og det har gått bra. Men vi syntes beinet var så hovent, så i går, noe fysioterapeuten i går var enig i, så vi fikk time på Ullevål i dag for sjekk.

Så snulla og barnefar dro nå i stad, og ringte meg ang. resultatet nå...eller, ikke akkurat resultatet fordi de finner ikke helt ut hvorfor beinet hennes er sånn. De hadde tatt UL og røntgen, og nå skulle de ta blodprøver...vet ikke når de får svar, så snulla må overnatte der!:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff, det er trist.. det går nok bra skal du se!

lykke til :)

Skrevet

Stakars liten! Men du får vel sove der med henne?

Skrevet

Hærregud...røntgen viste svaret...snulla har brukket beinet to steder...

Fikk telefon om det like etter at jeg hadde skrevet her, og begynte bare å gråte...stakkars liten...ikke rart hun har hatt det så vondt!:-( Barnefar mistenkte jo beinbrudd på fredag, og tok det opp med fysioterapeuten og legen til snulla, men de sa at det ikke kunne være det fordi da hadde hun grått hele tida og klaga på beinet, og det har hun jo ikke.

Så konklusjonen er at hun er veldig sterk person...for hun har jo til og med stått på alle 4 med brudd over og under kneet!!! Jeg blir helt paff av å tenke på alt hun har gått igjennom, men likevel så har hun absolutt ikke mistet noen krefter. Jeg skjønner ikke at en liten baby på 8,5 mnd kan være så sterk...hun har jo vært fram og tilbake på sykehuset siden hun var 3 mnd.

Det positive er at beina inni ikke hadde gått ut av stillinga (bare nok til at kneet blei oppsvulma), så det fikses lett med gips, og hun er jo vant til å ha gips på, så det kommer til å gå greit. Og så får hun komme hjem i dag!:-)

Skrevet

Stakkars liten da.

Får håpe det nå bare går framover da

Skrevet

De kunne ikke si det med sikkerthet på sykehuset, men enten har det skjedd da de tok av gipsen på onsdag eller under fysioterapien på torsdag...var jo litt hevelse i det på fredag som sagt. Men vi har fått vite at fysioterapien vi har foretatt oss ikke har gjort ting værre, heldigvis.

Nå har snulla fått på gips, og er på vei hjem igjen!:-)

Skrevet

Går mye bedre med henne etter at hun fikk på gips, men hun sutra litt i dag, og appetitten har ikke kommet tilbake. Men hun sover mye bedre, og beveger seg mye mer nå...har ålt seg framover til og med!:-)

Skal ha på gipsen i 2 uker, og så blei skinnen klar i dag, så den får hun etter det...gruer meg veldig til fysioterapien om 2 uker!:-/

Skrevet

Uff, ikke noe koselig opplevelse.. :( Ting vil ordne seg med tiden :)

Store klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...