I 81 Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Har hørt at man ikke skal trene magemuskler med en gang etter fødslen. Noen andre som har hørt noe lignende, og hvor lenge bør man eventuelt vente? Skal på reunion kort tid etter fødsel, vil se litt bra ut iallefall...
Turid Laila Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Hvis alt har gått bra så skal man vel vente til renselsen er over har jeg hørt. Det var i allefall det desa på Elixia, seks uker etter fødsel er det greit å trene igjen fikk jeg beskjed om.
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 En kan begynne å trene etter 6 uker. Så du bør ta litt forsiktig i begynnelsen og ikke overdrive.
jannefødeklar Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Man skal visst vente iallefall 6 uker, pga delte magemuskler og noe med at livmora kan "ramle" ned..? Erfaringsmessig er ikke styrketrening det første man tenker på etter fødselen uansett...;o) men man kan fint gå turer og trimme og sånt, det er bare styrketrening o.l man skal være forsiktig med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå