Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt at man ikke skal trene magemuskler med en gang etter fødslen. Noen andre som har hørt noe lignende, og hvor lenge bør man eventuelt vente? Skal på reunion kort tid etter fødsel, vil se litt bra ut iallefall...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis alt har gått bra så skal man vel vente til renselsen er over har jeg hørt. Det var i allefall det desa på Elixia, seks uker etter fødsel er det greit å trene igjen fikk jeg beskjed om.

Skrevet

En kan begynne å trene etter 6 uker. Så du bør ta litt forsiktig i begynnelsen og ikke overdrive.

Skrevet

Man skal visst vente iallefall 6 uker, pga delte magemuskler og noe med at livmora kan "ramle" ned..? Erfaringsmessig er ikke styrketrening det første man tenker på etter fødselen uansett...;o) men man kan fint gå turer og trimme og sånt, det er bare styrketrening o.l man skal være forsiktig med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...