Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Skal gifte oss kl 14.. hvor lang tid tar det i kirken? mtp fotograf... Og hvor lang tid tar selve fotograferinga? sånn ca såklart =)
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Vi fikk beskjed om at vår vielse kom til å ta ca 25 min. Tror det er vanlig å beregne 30 min. Hvor lang tid man beregner til fotografering er vel individuelt. Det bør du kanskje spørre fotografen om.
Maritbrud Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Vi har fått vite at vielsen tar ca 45 min (i kirke), og fotografen sa at hvis man regner 3,5 timer fra vielsen starter til middagen begynner har man god tid.
kmne+ida+sara Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Vi beregner 1 time i kirken inkl. å stå på trappen og hilse på alle. Så har vi en time til fotografering før vi skal møte gjestene igjen. Det kommer kanskje an på hva slags bilder man skal ha, vi vil ikke altfor oppstilte bilder, vi er ikke så veldig fotogene... hehe... hvertfall ikke modeller...
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 Vi gifter oss til lørdag, den 14.07 kl 14:30. Presten vår sa at vielsen i kirken tar ca 30 min, å hilse på gjestene og snakke litt med dem på trappa ca 15 min. Fotografen som skal ta bildene våre, beregner ca 1-1,5 time. Vi har tatt hensyn til 1,5 time og spiser middag kl 18:00. Lykke til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå