solastråler Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Huff, stakker liten. Hun ble først syk og med feber jonsok aften, men var helt bra i går og ved godt mot. I går kveld så begynt hun og suttre so jeg la henne tidlig og siden har hun bare små hikstet, gråt og var trett. Så når vi stod opp i dag så hadde hun over 40 feber, og utslett over alt. Tok henne med til legen klokken ti, de tok crp og streptokokk prøve av henne. crp-en var begynt og stige, men ikke høy nok for medisin, så legen ville se det ann. Men jeg burde ikke gi henne melk. men det er det eneste hun vil ha, så det får hun. Hun ligger bare og gråter bare så vidt hun orker og løfte hode opp. Er ikke vant til og ha så "syke" barn siden brødrene hennes ofte økte enrgien i takt med hvor mye feberen økte. Jeg håper hun snart blir bedre, Så får jeg bare holde feberen nede med stikkpille og få i henne væske. Jeg prøvde og gi henne saft, men da ble hun sint.
børdi Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 stakkar liten.. man blir så hjelpesløs når de små er så syke.. har akkurat hatt en runde med feber over 40 her og:( minsten hadde fått tarminfeksjon stakkar, men med medisin går det greit. God bedring til jenta di--
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå