Gå til innhold

Middag i dag? hva skal dere ha?:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet ikke hva jeg har lyst på jeg... vurderer å skjære kyllingfilet og frese i biter med fajitamix og ha oppi tortillas med salat, rømme rødløk og mais.... men vet ikke helt. andre ideer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei du har ikke profil

Skrevet

Skal til svigers på lasagne og brød, jeg har laget god salat og tar også med en fløterull til dessert (ja, fyyyyyyy meg, hehe)

Skrevet

Vi skal ha panerte kjøttkaker med potet og sellerirotfrikasse

Skrevet

her blir det pølse og potet..lillegutts livrett! trist,men sant:)

Skrevet

Vi skal til mamma og pappa på middag :)

Hun skal lage kylling med bacon og båtpoteter :) Mmmm

Skrevet

Vi holder på å flytter og dermed spiser vi ut av skap og fryser så langt det går :) I dag blir det poteter, makkaroni, sommerkoteletter, ostepølser, spaghettisausrester og tacokjøttdeig :) Ei herlig blanding ;)

Skrevet

i går hadde vi panert seifilet fra coop (sånn xtra-produkt) og det var kjempegodt så det anbefales! var faktisk kjempegodt! dersom du liker fisk da.. hehe.. i dag skal vi ha noe så "enkelt" som pannekaker tenker jeg... :P

Skrevet

vi skal ha pølsegryte vi:)

godt og enkelt

Skrevet

hjemmelaget kjøttpudding,poteter,saus og grønnsaker:)nam nam..hehe..Bare synd at jeg og Henrik blir de eneste som skal spise det..pappan jobber overtid og kommer SENT hjem idag:(

Skrevet

vi hadde kylling fillet (med MASSE paprika krydder på!!) i går, med ris, stekt paprika, gulrøtter og brokkoli til. NAM! :)

i dag skal vi ha torsk (kokt). det blir godt, har skikkelig lyst på fisk i dag. :)

go middag!! :)

Skrevet

i dag skal vi ha løvbiff og chips med salat!!

Skrevet

Mousaka med gresk salat og hvitløksbaguetter.. Nammis...

Skrevet

Bare jeg som er gørrlat i dag og bare skal slenge inn en pizza i ovnen?

Jaja.. har jo lagt på pepperoniskiver da.. ;)

Skrevet

blir restemiddag: pai. aner ikke om fyllet ble no bra, men det får vi se. hadde svinesteik i går

Skrevet

Pizza med svinekjøtt, ananas og karri.

Skrevet

har akkurat slengt en pizza i ovnen;) Skulle egentlig ha fiskeboller,men de får vi ta på torsdag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...