♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Ser på reisepapirene våre at det står "Pass er eneste gyldig legitimasjon i Danmark". Hverken jeg eller barna har. Mitt gikk ut i 2005. Må jeg virkelig skaffe meg pass til en tre-dagers tur til Danmark? Reiser jo hele tiden til Sverige uten...
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Som oftest går det greit uten så vidt jeg vet... skal til danmark i to uker uten pass ... mitt er utgått og typen har aldri hatt, så det får bare være..hehe... var i danmark for 4 år siden også uten pass.. da var det hvertfall ikke noe problem.. Så jeg tar hvertfall sjansen på at det går bra!
Skrømti Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Jeg har iallefall aldri hatt med meg pass alle de gangen jeg har vært i Danmark. Nå i helga tok vi fly ( pleier å ta båt) og hadde ikke med pass da heller. Vi måtte vise legitimasjon, men det var ok med vanlig visakort med bilde.
Lineberta :) Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 All legitimasjon med bilde er gyldig i danmark.. Bankkort,førerkort ol..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå