010307+180209 Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Har brukt cerazette til nå, men greier jo aldri å ta disse til rett tid... så nå vurderer jeg å sette inn spiral. Noe for og mot? Og eventuelt hvilken spiral, kanskje det finnes en nettside hvor det går an å lese litt om det?
OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Jeg har brukt kobberspiral i snart 8 år og har vært veldig fornøyd med den, men har kanskje litt mer uregelmessig mens.Noen få venninner har prøvd hormonspiral, men ingen har vært fornøyd med den.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 jeg har satt inn kobberspiral for andre gang. Pluss: varer lengre, billigere, sikker, slipper de ekstra hormonene:) minus: blødninger, lenger menstruasjon (jeg er vant til 4 dager, nå varer den ca 6)
Bellen^2 Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Jeg går på Cerazette men vurderte en stund å slutte og var inne til samtale til HS ang alternativ prevensjon. Da vi planlegger en til om ikke altfor lang tid anbefalte hun oss kobberspiral, mindre "tukling med systemet".
meg & to små vampyrer Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 Jeg prøvde hormonspiral og blødde 5 mnd i strekk pga den. kan ikke prøve kobberspiral pga allerede lange og kraftige blødninger, men hvertfall ikke gode erfaringer med den med hormoner i. men jeg reagerer veldig på hormoner da... he he:) ta det med i betraktningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå