Gå til innhold

varmeutslett/hva kan man gjøre? ryggleie.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

for ca 3 dager siden oppdaget jeg små røde prikker/nupper på halve siden av magen. tok kontakt med legekontoret og de sa at det sannsynligvis var varmeutslett. er det noen av dere her inne som har hatt det? og hva behandlet dere det med? man skal ikke bruke fuktighetskrem da blir det verre:(

en annen ting:

jeg ble fortalt i går av ei venninne at jeg ikke burde ligge på ryggen fordi det kunne føre til oksygenmangel til både meg og fosteret. dette har jeg ikke visst noe om. jordmor har ikke sagt noe om det til meg. jeg tenker at dette er noe alle burde vite om. siden jordmor ikke har informert meg om det. går jeg utifra at det ikke er farlig. noen som vet?

takker for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Sønnen min får ofte varmeutslett og det eneste som hjelper er å holde det tørt. Blir det skikkelig ille smører jeg med aloe vera-gel som får lufttørke før jeg tar på han klær. Passer også på å kle av han hvis han blir klam/svett.

Om det med ryggleie stemmer vet jeg ikke, men går ut fra at jordmor hadde nevnt det for deg hvis det hadde vært kjempefarlig...(?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...