Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Jeg er i min 14. uke, og natt til lørdag var all kvalme plutselig borte. Har hatt morgen- og kveldskvalme siden jeg var 4 uker på vei, men nå forsvant den plutselig. Akkurat slik var det da jeg opplevde MA i uke 20 i februar. Noen som har opplevd dette uten at det har vært noe galt?? Håper på svar...
tyrjente76*mammatil2imars10* Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 ja på meg var det sånn. akkurat på dagen 9 uker var jeg i helt fin form igjen, og nå er jeg i uke 23. så det gikk bra;)
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Ok, takk for svar. Skal til jordmor idag 14.15, så jeg håper på å få høre hjerteslagene igjen Med en MA bak seg klarer man ikke helt å slappe av.. Håper og tror at alt er ok med den lille
tyrjente76*mammatil2imars10* Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 det skjønner jeg veldig godt! men det går nok bra skal du se;) lykke til idag!!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 Hei! Kvalmen kan forsvinne over natten. Det er helt normalt. Den kan også komme litt tilbake etpar uker senere i rykk og napp. Det trenger så absolutt ikke være noe galt. Finn ut om det er liv der inne og hvis det er det skal du bare nyte dette! (PS! Min søster opplevde akkurat det samme og det er bra med henne, hun er i uke 15 og kvalmen forsvant over natten i uke 14)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå