Gå til innhold

Da har jeg vært hos politet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor innerst i en vei med 30 sone, men 1 hus lenger inn hvor det er stor trafikk. Stor trafikk er greit det, men at de kjører i 50-60km/t er ikke greit. Er ganske mange forskjellige biler osv som kjører dit så nytter ikke stoppe alle for å snakke med de.

Så nå tok jeg jammen meg turen ned til politistasjonen her og spurte om de ikke kunne kjøre i gata her slik at de kanskje roer seg. Eventuelt ha noen fartskontroller her også.

Har ei lita snuppa som stadig utforsker mer av verden og selv om jeg passer på henne hele tiden er hun utrolig kjapp. Og de bilene rekker iallefall ikke stoppe...

Så nå håper jeg bare at politiet gjør noe med dette! Jeg har iallefall prøvd nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra!! her vi bor er det også idioter som kjører fort selvom det er et nabolag med masse unger!! har vært inne på tanken å melde ifra her jeg også!!

Skrevet

Meld ifra! Politimannen jeg snakket med virket glad for at noen sa ifra.De vet jo ikke hvordan det er i hver eneste gate.

Og så er det jo bedre at noen får bot eller mister lappen enn at en liten søt en blir skadd eller i verste fall drept!

Skrevet

Ja du har ihvertfall prøvd, men ikke ha for høye forhåpninger om at noe skjer. Jeg samlet underskrifter fra hele nabolaget her om å få fartdumper her (er 30-sone), sendte til kommunen. Måtte purre på de for å få svar og fikk da beskjed om at det ikke ble prioritert pga at de nå hadde et prosjekt gående om gang og sykkelvei. Etter det har jeg ikke hørt noe mer og det er flere år siden! Sendte brev til politiet også angående fartssvina, men ingen reaksjon! Bare venter på den dagen et barn blir kjørt ihjel her. Kjører lastebiler forbi her i sikkert minst 60km/t.

Skrevet

Det hørtes ikke bra ut!! Irriterende når man prøver å gjøre noe for samfunnet at man ikke blir tatt alvorlig.

Så får vi se da om jeg blir tatt alvorlig og de bruker litt ressurser på det, eller om det bare blir borte i mølla. Men fikk et positivt inntrykk når jeg var der istad iallefall, så nå er det bare å vente og se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...