Gå til innhold

Trenger virkelig litt "hjelp" her.. (langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forklarer bare i korte trekk...

Nå har det seg slik at samboeren min har laget seg en ny msn og funnet seg en ny dame der. Eller han sier det bare er en venn.. Men hun hadde som nick at hun var glad i han med hjerte bak. også sender hun mld av og til med at hun savner han sånn...

Jeg vet de aldri har møttes. Og de hadde bare kjent hverandre 1 uke før jeg fant det ut. Sambo sier de bare har pratet på msn en del, vist web cam til hverandre, snakket 1 gang sammen på tlf og sendt noen mld til hverandre. og han mener at det han har gjort ikke er så gale.

Neida, det kunne jo selvsagt vært verre det han har gjort. men jeg for min del synes dette er ganske ille og jeg er helt knust. han påstår han elsker meg og vil gjøre alt for å få meg og lillegutt tilbake, men jeg er så usikker på om jeg vil ha han tilbake. Kommer jeg noen gang til å stole på han igjen? Kommer dette til å skje fler ganger.

Han jobber 1 uke vekke også er han 1 uke hjemme. Er jo selvsagt at dette ikke hadde skjedd om han ikke hadde hatt en slik jobb, for det vet jeg. Sambo sier at han ikke var ute etter en ny kjæreste og at han bare ville ha en venn og snakke med. Men hun ville jo tydeligvis ha en kjæreste..

Jeg har sagt til sambo at jeg vil ringe hun kjerringen når vi får spesifikasjon på tlf regningen.. Da sier han at om jeg ringer henne er det slutt mellom oss. Da tenker jeg jo med en gang at her er det noe han skjuler. AT det er noe mer mellom de som han ikke har fortalt osv.

I går sa jeg til han at om ikke jeg fikk ringe henne og spørre om det han hadde sagt var sant. så var det slutt mellom oss for godt og han kunne bare pakke tingene sine. Etter mye om og men så sa han jeg skulle få ringe henne. Og det er greit, da kan jeg få en bekreftelse på om det han har sagt til meg er sant, eller om det er noe mer jeg burde vite.

Sambo har sagt at han ikke vil at jeg skal ringe hun kjerringen pga at da kommer hun til å bli helt knust og da fikk det heller bli slutt mellom oss. Jeg er allerede helt knust slik at da trengte vi ikke knuse to mennesker.......... Klikket jo helt for meg. Da er han jo mer glad i hun kjerringen enn i meg og sønnen vår....

Jeg har det så ufattelig vanskelig nå. Sambo reiser på jobb i morgen tidlig og skal være vekke i 1 uke. Hvordan skal jeg kunne vite at han ikke finner på noe mer tull... Jeg kan ikke stole på han litt en gang. Og det verste med alt er at han later som om ingenting har skjedd:(

Jeg er helt knust og tenker ikke på annet enn hun kjerringen og sambo. Men han spør hele tiden hva det verste hun kan ha gjort er. og jeg har ikke svar på det. Hva er det verste de kan ha gjort? Kjent hverandre i 1 uke... aldri møttes.. Jeg blir gal av å tenke sånn..

Trenger tips og råd. vet ikke hva jeg skal gjøre lenger. Jeg hater sambo for det han har gjort. og hvordan skal jeg vite at det ikke skjer igjen.....

ååååå, blir gal.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vist jeg hadde vert i din situasjon, hadde jeg nok aldri klart å stolt på han igjen, hadde pakket tingene mine å reist, hadde ikke tvilt på det engang..

lykke til med valget ditt, skjønner at du ikke kan ha det lett nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...