Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Egentlig synes jeg ikke man skal hisse seg opp over barn og hvertfall ikke andres barn, men nå er grensa mi nådd altså.

Niesa til sambo har bursdag den dagen vi skal ha dåp.......det er få gudstjenester i denne kirken i løpet av sommeren (må vente over en måned på neste) og dessuten passer det med slektninger som er hjemme på sommerferie......dette vet hun godt! Men herreguuud så sur hun er! Kjenner ingen som kan furte som denne jenta, som regel ingen som bryr seg om det, men det gjør visst ingenting. Hun har sutra og furta over dette i snart 2mnd nå og jeg blir så lei. Vi skal feire bursdagen kvelden før og hun kommer til å få masse oppmerksomhet den dagen også. Nyeste nytt er at hun ikke skal komme (dette proklamerte hun da jeg var på besøk der i går nesten før jeg hadde kommet inn døra), skal være hos tanta si i stedet. Greit det, men saken er at hun kommer til å bruke dette i lang tid etterpå for å gi oss dårlig samvittighet.

Skjønner jo at hun er lei seg, men må da være grenser. Hun blir 11.

Er vi virkelig så forferdelig slemme som har dåp denne dagen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er denne jenta...og hva sier foreldrene? Lar de henne ture frem som hun vil?????

Skrevet

Blir 11...og desverre styrer hun showet ganske godt ja

Skrevet

At det er få gudstjenester i kirken tror jeg ikke synker særlig godt inn som et argument til bortskjemte 11-åringer. Går det ikke heller an å be henne være fadder samt fortelle for fint og spesielt det vil bli når de deler samme dag? (Selv om det er bursdag og dåp.) Om dette ikke hjelper hadde jeg nok gitt en lang i hva hun sa og mente. Det får være grenser på hvor vanskelig og egoistisk det skal gå an å være, selv for småjenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...