Gjest Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Her går det strålende ... er i uke 23 og er i full jobb :-))))
Serial mom Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Jadda,gni det inn:-( He-he! Har ikke spydd idag ihvertfall,men avslutta gårsdagen med å spy over hele dassen,fikk ikke lokket opp i tide.... Veldig sykemeldt,snart i uke 20 nå! Hupp hupp,slaraffenlivet er deilig,dere! Bah:-(
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 uf da..kan ikke si jeg hvet hordan du har det for har hverken vært kvalm eller dårlig i svangerskapet...bare alt for mye energi...en det kommer helt sikkert med neste mann ;-))
Fløffy Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 Elendig! Har vært frisk hele svangerskapet men fikk omgangssyke på søndag og er sylte forkjølet nå. Tror jeg kommer til å få liggesår snart, men orker ikke annet enn å ligge på sofaen. Til dere som har vært kvalme i svangerskapet: All respekt for dere!!!!!!!!!!! Hadde jeg vært kvalm hadde eldstemann vært enebarn!!!!!
Serial mom Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 Takker:-) Godt at du er i super form da,får vært litt mere konstruktiv da,ikke bare gå å dasse rundt i heimen! Spring fra deg litt energi for meg også da,løvinne !
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #7 Skrevet 26. juni 2007 Det skal jeg gjøre vettu elli-karamelli :-)) ta vare på deg selv og magen din :-)))
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #8 Skrevet 26. juni 2007 ps: Ingefærpulver er kvalmedempende Du kjøper det på apoteket, og blander ut en liten spiseskje i bittelitt kjempesterk saft. Smaken er ufyselig, men gurimalla så effektivt det er ... :-D
Serial mom Skrevet 26. juni 2007 #9 Skrevet 26. juni 2007 Usch,nei! Vet du,jeg har testa alt,ingenting hjelper! Jeg er bare rævva til å være gravid,rett og slett! Men jeg er jo myyye bedre enn for noen uker siden,da jeg spøy 20 ganger dagen og hosta opp blod... Skal ikke klage nå:-) Men tusen takk for omtanken! Koselig:-)
Happy H Skrevet 26. juni 2007 #10 Skrevet 26. juni 2007 11uker idag og suuuper kvalm hele tid.. spyr ikkje då heldigvis, men nokken ganga sku eg ønske eg bare gjorde d så eg ble litt bedre etterpå
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #11 Skrevet 26. juni 2007 uansett...kvalmen er ihvertfall et godt tegn så se positivt på det jenter...;-)) hvet det kan være vanskelig ... men den dagen spira kommer så er alt sammen glemt :-))) STOOOOOR Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå