Gå til innhold

heihei..hvordan er formen i dag da jenter :-):-)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her går det strålende ... er i uke 23 og er i full jobb :-))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jadda,gni det inn:-(

He-he! Har ikke spydd idag ihvertfall,men avslutta gårsdagen med å spy over hele dassen,fikk ikke lokket opp i tide....

Veldig sykemeldt,snart i uke 20 nå! Hupp hupp,slaraffenlivet er deilig,dere! Bah:-(

Skrevet

uf da..kan ikke si jeg hvet hordan du har det for har hverken vært kvalm eller dårlig i svangerskapet...bare alt for mye energi...en det kommer helt sikkert med neste mann ;-))

Skrevet

Elendig! Har vært frisk hele svangerskapet men fikk omgangssyke på søndag og er sylte forkjølet nå. Tror jeg kommer til å få liggesår snart, men orker ikke annet enn å ligge på sofaen. Til dere som har vært kvalme i svangerskapet: All respekt for dere!!!!!!!!!!! Hadde jeg vært kvalm hadde eldstemann vært enebarn!!!!!

Skrevet

Takker:-) Godt at du er i super form da,får vært litt mere konstruktiv da,ikke bare gå å dasse rundt i heimen!

Spring fra deg litt energi for meg også da,løvinne

!

Skrevet

Det skal jeg gjøre vettu elli-karamelli :-)) ta vare på deg selv og magen din :-)))

Skrevet

ps: Ingefærpulver er kvalmedempende

Du kjøper det på apoteket, og blander ut en liten spiseskje i bittelitt kjempesterk saft. Smaken er ufyselig, men gurimalla så effektivt det er ... :-D

Skrevet

Usch,nei! Vet du,jeg har testa alt,ingenting hjelper! Jeg er bare rævva til å være gravid,rett og slett! Men jeg er jo myyye bedre enn for noen uker siden,da jeg spøy 20 ganger dagen og hosta opp blod... Skal ikke klage nå:-)

Men tusen takk for omtanken! Koselig:-)

Skrevet

11uker idag og suuuper kvalm hele tid..

spyr ikkje då heldigvis, men nokken ganga sku eg ønske eg bare gjorde d så eg ble litt bedre etterpå

Skrevet

uansett...kvalmen er ihvertfall et godt tegn så se positivt på det jenter...;-)) hvet det kan være vanskelig ... men den dagen spira kommer så er alt sammen glemt :-)))

STOOOOOR Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...