Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Hadde parkert utenfor Plantasjen og holdt på å lesse inn i bilen da en eldre dame parkerte ved siden av meg. Hun hadde en bitteliten hund av typen som jeg ofte refererer til som "gneldrebikkje" (sånn liten med masse hår til alle kanter og bittelite ansikt, mange (selvsagt ikke alle) bjeffer mye og intenst) med i bilen. Hun går ut av bilen og sier til hunden at "du kan ikke være med inn her", lukker døra og går. Med alle vinduene igjen. Og bare så det er sagt så var det omtrent 25 grader i skyggen her i går, og bilen stod i sola. Så ikke at vinduene var igjen før hun var langt inni butikken, men må innrømme jeg fikk lyst å knuse vinduet og legge lapp på ruta om at "måtte åpne et vindu så ikke hunden din skulle forgå".
Skilpadden Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Noen skulle aldri fått lov til å skaffe seg dyr!
kua kalva,drektig igjen Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 sånt kan rapporteres inn til dyrevernet. stakar lille fluffy hund:(
Stratos med 3 barn Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 Knuste du ikke ruta? Man skal redde dyr i nød! Neste gang; ring ihvertfall politiet så kan de gjøre det for deg!
Reveenka Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 Skjønner ikke hvorfor du ikke sa noe til dama der og da? Hjelper ikke stort å komme hit og skrive indignert om tåpelige folk, når du ikke med ett pip gjør noe for å forhindre det du irriterer deg så voldsomt over.... Sorry den krasse tonen, men - ærlig talt!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå