Gjest Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 en STOOOOR bolle jordbær som sikkert er fulle av polske tarmbakterier!!! NAM!!! De smakte FANTASTISK!!!
Serial mom Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Snakkast når du sitter med spraybæsj og ræmjer på dassen i ettermiddag! *knegg knegg* Synes ikke jordbærene er så gode enda,så tror jeg avstår enn så lenge,til de er dyprøde,saftige,og strutter av polakk-bajsebakterier;-) Namme!
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Det er sant...kanskje de ikke har NOK bakterier ennå??? Mulig jeg må vente til det store innrykket av polakker kommer for å plukke de norske jordbærene... Magen min tåler det meste Alt utenom egyptiske bakterier har jeg funnet ut Haha
Serial mom Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Hva med å konvertere til bringebær? Jeg mener,de har jo et eget oppbevaringsrom i midten av bæra,perfekt for oppsamling av deilige,nypåsmurte tarmbakterier! Bringebær smaker uansett bedre enn jordbær,så jeg går for den løsninga. Plukker polakkene bringebær også,forresten,eller er det noen andre,MED dass,som tar seg av? De egyptiske bakteriene er ikke godkjent av tarmtottforbundet,så er ikke rart du reagerte! *rister på hodet* Uruttinert av deg,Turbotrollet!
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 Uff ja... skikkelig urutinert altså! Men nå har jeg lært! Heretter er det de POLSKE bakteriene som gjelder har jeg skjønt!
doffine Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 Jeg syns du var litt slem nå turbo.. Du kunne da ha delt litt av jordbærene med dette ekstra krydderet på.... :-)
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #7 Skrevet 26. juni 2007 Slapp av du da Doffine! Ta deg en tur på Rema så finner du nok flere kurver som har stått og godgjort seg og formert litt på godsakene sine
Serial mom Skrevet 26. juni 2007 #8 Skrevet 26. juni 2007 Doffine,du må holde deg til pølsekuren,ikke begynn å kladde inn med tarmbær allerede nå,det kan gjøre allergien din verre! Vent på klarsignal fra legen!
doffine Skrevet 26. juni 2007 #9 Skrevet 26. juni 2007 I kveld skal det bli andre pølser, så jeg måååå prøve en liten reservekur:-))) jordbær med krydder er jo snadder:-))
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #10 Skrevet 26. juni 2007 Dere har ikke prøvd pøle i lompe med jordbærsyltetøy på da??? Kan jo sikkert røre litt fersk syltetøy av de deilige jordbærene nå??? Slå to fluer i en smekk
Serial mom Skrevet 26. juni 2007 #11 Skrevet 26. juni 2007 Å,god idè! Må se om dem har jordbær på butikken da,har ikke i hus! Vurderer brød,ikke lompe,det kan samles mye mere syltetøy opp mellom brødene enn i den tynne lompa. *tenke kostøkonomisk*
doffine Skrevet 26. juni 2007 #12 Skrevet 26. juni 2007 Har vi ekstra god råd kan vi bruke lompe på toppen av pølsa, og ha mer syltetøy på:-)) det blir snadder assa.. MÅ på rema å få noen bær assa.. jeg kjenner smaken av jordbæra i munn... mmmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå