Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Han har igår kveld og inatt hatt 38-38,3 og nå har han 39,2. Men han er jo ikek syk ellers, ikke snørrete, ikke hes, virker liksom helt vanlig, bortsett fra at han har feber såklart. Like blid og like aktiv. Kan jeg da ta han med ut? Tenkte bare i butikken og sånn.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Ja, jeg mener du kan ta han med ut...men vær nøye med å ikke pakk han inni masse klær og tepper...temperaturen hans er høy nok ;o)
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Vet at jeg ikke skal pakke han inn, han har sovet i kun bleie inatt. Men likevel gikk jo ikke feberen ned, men rart at han har feber utennoen andre sykdomstegn da:/
Gravenstein Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 Ja, du kan fint ta han med ut. Er det tenner på gang kanskje - tannfrembrudd følges gjerne med feber.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 Jeg ville heller ikke vært redd for å ta ham ut. Nå om sommeren ser jeg ikke den helt store forskjellen på å være inne og ute slik sett. Det eneste jeg ville unngått var å ta ham med ut hvis det virkelig er en skikkelig varm dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå