ღDidrikmamsenღ Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Noen som vet om det finnes en hjemmeside for de? Mener jeg var inne på en i fjor å skulle sjekke hytter og slikt, men finner ingenting når jeg googler det. Noen som kan hjelpe?
ღDidrikmamsenღ Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. juni 2007 Ohh thank you. Flere evner på deg hihi =) Eller kanskje bare jeg som er dårlig til å lete??
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 hehe skal du dit?? eller bor du i nærheten? nyskjerrig hehe
ღDidrikmamsenღ Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. juni 2007 Vi vurderer å dra dit i sommer. Bor i Trondheim... Bor du i nærheten?? Nysgjerrig jeg også hihi
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #7 Skrevet 26. juni 2007 hvis du starter og jeg starter herfra...kommer vi dit samtidig tror jeg hehe...
ღDidrikmamsenღ Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. juni 2007 Hihi oki. Har aldri vært der før, tenkt på det i mange år. Men men.. Sendt de mail om de har noen ledige hytter nå da. Sambo vil på telttur da, men med en liten en på 8 uker som ikke tar puppen.. I don`t think so! Koker ikke flasker på primus for å si det slik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå