Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Er det ikke bare å kaste de, og la barnet gråte og sutre noen dager? Går vel ikke så mange dagene før de har lært å leve uten smokken. Mener ikke å være frekk, bare lurer på om det er jeg som er kald og kynisk.
selfangerkjerringa Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Hehehe.... joda, for noen er det kanskje så enkelt. Andre igjen byr på større utfordringer når det kommer til smokkeslutt.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 smør inn smokken med zalo eller noe,så dem forbinder smokken med ekkel smak-sluu på en,to, tre da;-)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Vi slutta først med dagsmokk og det gik uten en tåre. Det samme når vi 6 mnd senere slutta med nattsmokk.. ingen tårer, ingen sutring...
mednr5imagen Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 Det burde ikke være så vanskelig nei, men det rører seg i et morshjerte når man ser lillegutt kommer gående med smokken og kiler øret på den fillete bamsen under nesa si Gutten vår har omsider sluttet, uten gråt faktisk,men han nyter ikke å kose med bamsen sin på samme måte som når han hadde smokken Er ikke sutring etter smokken som har plaget meg, men heller det at jeg så hvordan lillegutt koste seg med den
selfangerkjerringa Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 Funker sikkert for noen, men ikke for jenta mi. Hun hadde ganske enkelt vaska smokken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå