Mulle :) Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Bakt sjokolade kake. Muffinsene står i ovnen og curlydeigen til heving
blir 3 barnsmor Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 mmmmmmmmmm, det hørtes godt ut . gratulerer meg bursdag i huset i morgen
En_av_hver Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Min sjokoladekake står også i ovnen. Kanskje vi to skal ta oss et kakemøte hi, hi:-) Hva er curlydeig???
Me myself and I Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Så deilig da:) Flink du har vært. Tenker det er en jente som er stolt i morgen;) Heldig hun er som har en så snill mamma som deg
Mulle :) Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. juni 2007 Curlydeig.. er verdens beste boller
En_av_hver Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 Åååå, har du en oppskrift jeg kan få? det hørtes spennende ut:-)
Mulle :) Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. juni 2007 her er den 1.5 kg hvetemel 225gr sukker 3ts kardemomme 2pk tørrgjær 225gr melange 4.5 dl vann 6 dl melk Ha det tørre i bollen. smelt smør, tilsett vann og melk (blandingen skal være lunken). Ha det i det tørre og bland godt. Sett deigen til heving under ett klede og la heve til dobbel str. bak ut og sett på platen. Sett til heving litt til og pensle med egg. Stekes på 225 grader i ca 15 min. Avkjøl på rist
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå