♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Hei Har en gutt født 2 sept. 2006. Han er ganske stor for alderen. Tror dere str 86 blir for stort. Skulle gjerne hatt en dress som varer heeele vinteren. Vet ikke om noen har noen formeninger..... Han var 74 cm og 10 kg på 7,5 mnd kontroll. Og hva koster en Troll dress ny???? Takker for hjelpa
En_av_hver Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Jeg kjøpte sånn dress til snuppa i høst, da var den på tilbud til 699,- (det var halv pris). Jeg ville egentlig ha Reima, siden junior har hatt 5 Reimadresser og vi har vært sååå fornøyd! Men det var utsolgt og dama i butikken skrøt veldig av Trolldressen, så da prøver vi noe nytt:-) Hun anbefalte meg å kjøpe str 92 (jeg ville kjøpe 86) til snuppa, hun er født i mai 2006. Den ser stor ut nå, men tror ikke det blti så ille til vinteren når man skal ha litt under osv. Hun var 10 kg og 76 cm på 1 årskontrollen. :-)
Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 TRor faktisk jeg hadde kjøpt 92 jeg altså.. DEt er knyting io livet på dem, så det går seg til der! Gutten min var 2,5 sist vinter, og han er også stor for alderen. Kjøpte trolldress i str 116 til han, og den kan han mest sannsynlig bruke til vinteren også!
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. juni 2007 OI, 116??? er de små i størrelsene da? Stesønnen min som ble 6 i mai hadde 116 i sin vinter dress, eller 122. Husker ikke. Og han er ikke akkurat liten for alderen. . Fant dresser på salg på nettet sjø, men de hadde kun 80 og 86. Men det er jo så klart ikke noe vits i å kjøpe billig dersom de ikke blir brukt. Får vel heller dra ungen i butikken etterhvert og faktisk prøve på.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 26. juni 2007 #8 Skrevet 26. juni 2007 Snuppa her er født desember 05 og har brukt str 80 i hele vinter i Troll dressen sin. Jeg har tenkt til å kjøpe 92 nå.. Er pes med en aaaaltfor stor dress også da, da blir den jo veldig lang på armer og bein. Men du må jo bare prøve den på ham da :-) Men ellers er jeg strålene fornøyd me dressen og kjøper nok troll i år også :-)
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. juni 2007 Dersom du har bestemt deg for troll str 92 så ville jeg ha sjekket ut moia.no. De har vinterdressene fra i fjor på salg nå til 700 kr. Sjarmøren vil nok dessverre ta seg dårlig ut i rosa, men snuppa di vil kanskje ha?
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #10 Skrevet 26. juni 2007 Ville hatt 86 jeg. De er store i str. Jenta mi som er født i januar 2006 har Trolldress i 86 som jeg skal bruke i vinter. Den er arvet etter broren som hadde den hele vinteren da han var 1 1\2 år til litt over 2. Men nå er jeg ikke tilhenger av å kjøpe altfor store dresser til ungene, synes det skal ha en som passer ikke en diger som er vanskelig å bevege seg i. Kostet 1400 kr ny.
tvilling73, 05/07 Skrevet 26. juni 2007 #11 Skrevet 26. juni 2007 Jeg har jente født desember 05. Hun har fleecedressen i troll. Den er passelig på bena men bretter minst to runder på armene. Kjøpte den i str 80 når hun var 10 mnd - var noe stor da ja - nå er den mer passelig men enda lang på armene.. Hun er 10 kg nå og kanskje 78 cm? Vår dress kosta vel 999,- på barnevogna.no
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 26. juni 2007 Takker for alle gode råd damer. Da har jeg bestilt Troll vinterdress til kr 700 i str 86. Den har ull for inni så det tar vi ut i begynnelsen, så slipper vi bare med en dress denne sesongen Tror nok den vil passe bra. Og gjør den ikke det så får jeg selge den ubrukt.
to jenter og ett gull i magen Skrevet 26. juni 2007 #13 Skrevet 26. juni 2007 kjøpte til jenta mi i februar da hu begynte i bhg. da var hu 19 mnd og kjøpte 86. den var stooor så regner med å få brukt den til vinteren og. hu er bare 82 lang nå snart 2 år.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #14 Skrevet 26. juni 2007 Er litt spent på dette med lengden sjø. Skal på helsestasjonen nå 2 juli på 10 mnd kontroll. Men guttungen er lang for alderen så jeg tror ikke dressen blir så stor til høsten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå